Yang Ming: שירות ישיר חדש מ/אל המזרח הרחוק

השירות החדש (ADX) בא עם סיומו של שירות ה- EMX שפקד את נמלי המזרח והוא יציע פקידה בנמלי שנגחאי נינגבו הונג קונג וסינגפור. האוניות תפקודנה את נמל אשדוד בשירות שבועי ביום קבוע. השירות ייחל לפעול ב- 15 באוקטובר ובמסגרתו תופעלנה שבע אוניות בבעלות Yang Ming


00:00 ,05.10.2008 מאת: מערכת פורט2פורט

חברת Yang Ming, באמצעות סוכנה בישראל חברת קונמרט, מציעה בימים אלו שירות ישיר חדש ביבוא וביצוא לנמלי המזרח הרחוק וזאת בנוסף לשירותים הקבועים של יאנג מינג לישראל.
 
השירות החדש בא עם סיומו של שירות ה- EMX שפעל במסגרת CHKY– שת"פ בין חברות הספנות Cosco, Hanjin, K-Line, Yang Ming- שת"פ שנסתיים בעקבות החלטה חד צדדית של אחד מהשותפים.
 
מחברת קונמרט נמסר כי השירות החדש, שייקרא ADX, ייחל לפעול ב- 15 באוקטובר ובמסגרתו תופעלנה שבע אוניות בבעלות Yang Ming, ללא שותפים, והאוניות תפקודנה את נמל אשדוד בשירות שבועי ביום קבוע. ADX יציע כאמור פקידה ישירה בנמלי שנגחאי, נינגבו, הונג קונג וסינגפור, ביבוא וביצוא.
 
מקונמרט נמסר בנוסף כי השירות החדש יאפשר לייצא מכולות מישראל, אחת לשבוע, לנמלי איסטנבול ,איזמיר והידרפאשה בתורכיה.
 
"קונמרט ויאנג מינג עשו כל שביכולתם ופעלו במהירות כדי לא לגרום נזק כלשהוא ללקוחותיה אשר נהנו עד כה משירות ישיר בלתי אמצעי עם חברת יאנג מינג", נמסר.
 
יש לציין כי בנוסף לקו הישיר החדש (ADX) יפעלו כל השירותים האחרים לישראל דרך נמל פורט סעיד באמצעות אנית הזנה של Yang Ming.