גרימלדי קיבלה לידיה PCTC חדשה

האנייה החדשה, Grande Mirafiori, הינה בעלת אורך של כ-200 מטר ויכולה לשנע 7,600 רכבים, והיא מסוגלת לשנע כל סוג של מטען על גלגלים: משאיות, טרקטורים, אוטובוסים ועוד


10:49 ,18.09.2019 מאת: מערכת פורט2פורט

קבוצת גרימלדי הודיעה כי היא קיבלה לאחרונה לידיה אניית חדשה מסוג RORO לטובת שינוע רכבים ומשאיות (Pure Car & Truck Carrier) מהמספנות הסיניות בהן נבנתה. מדובר באנייה שנייה מתוך הזמנה של שבע אניות אחריות חדשות שהוזמנו על ידי קבוצת הספנות האיטלקית במספנות בסין.  

 

האנייה החדשה, Grande Mirafiori, הינה בעלת אורך של 199.9 מטר, רוחב של 36 מטר, משקל של 65,255 טון ומהירות הפלגה של 19 קשרים. האנייה תפליג תחת דגל איטליה והינה אחת מהאניות PCTC הגדולות בשוק. האנייה יכולה לשנע 7,600 רכבים, והיא מסוגלת לשנע כל סוג של מטען על גלגלים: משאיות, טרקטורים, אוטובוסים ועוד.

 

האנייה החדשה צפויה לפעול בקו השבועי של קבוצת גרימלדי בין הים התיכון וצפון אמריקה עם יעדים בקנדה, ארה״ב ומקסיקו. השירות פוקד באופן סדיר 14 נמלים:

 

Gioia Tauro, Civitavecchia, Livorno, Savona (Italy), Valencia (Spain), Antwerp (Belgium), Halifax (Canada), Davisville, New York, Baltimore, Jacksonville, Houston (USA), Tuxpan and Veracruz ( Mexico)