נמל אילת: 10,251 מכוניות נפרקו במהלך אוגוסט

מספר זה מציב את נמל אילת במקום הראשון מבין נמלי ישראל מבחינת מספר המכוניות הנפרקות ביבוא. במהלך חודש ספטמבר נפרקו בנמל אילת 8,848 מכוניות


00:00 ,06.10.2010 מאת: מערכת פורט2פורט

מספר זה מציב את נמל אילת במקום הראשון מבין נמלי ישראל מבחינת מספר המכוניות הנפרקות ביבוא. במהלך חודש ספטמבר נפרקו בנמל אילת 8,848 מכוניות
 
אתמול פורסמה באתר port2port ידיעה לפיה במהלך חודש אוגוסט כלל לא עברו מכוניות בנמל אילת. מדובר בטעות אשר נבעה מהיעדר נתונים בנוגע לנתוני תנועת הרכבים בנמל אילת ברשומות של משרד התחבורה - רספ"ן עבור חודש אוגוסט.
 
בעקבות בירור בחברת נמל אילת עולה כי במהלך חודש אוגוסט נפרקו בנמל 10,251 מכוניות, מספר המציב את נמל אילת במקום הראשון מבין נמלי ישראל בפריקת מכוניות המגיעות ביבוא. כמו כן נודע למערכת port2port כי במהלך חודש ספטמבר נפרקו בנמל אילת 8,848 מכוניות.
 
נזכיר כי בשבוע שעבר נפרקו בנמל אילת 160 מכוניות ראשונות מדגם MG550 המיוצרות על ידי חברת SAIC (שנחאי אוטומוטיב), הנחשבת ליצרנית המכוניות הגדולה ביותר בסין. המכוניות הסיניות אמורות להתחיל ולנוע על כבישי ישראל כבר ברבעון הקרוב.
 
באירוע שהתקיים בנמל אילת לרגל הגעתן של המכוניות הראשונות ממותג MG שישווקו בישראל השתתפו דורי מנור, מנכ"ל Car East מבית לובינסקי, יבואנית מותג MG לישראל, שי באב"ד, מנהל אזור ישראל והמזרח הקרוב בצים, יאיר חזן, יו"ר הנמל, אבישי כהן, מנכ"ל חברת נמל אילת, ומאיר יצחק הלוי, ראש העיר אילת.
 
יאיר חזן, יו"ר חברת הנמל, בירך במהלך האירוע את יבואנית כלי הרכב הסיניים והביע תקווה לשיתוף פעולה ארוך טווח. "חברת נמל אילת מברכת את קבוצת לובינסקי על תחילתו של יבוא סדיר של מכוניות מתוצרת סין לישראל. אנו מקווים לשיתוף פעולה ארוך טווח עם הקבוצה ונעשה כל שניתן על מנת להעניק להם את שירותי הנמל הטובים ביותר".