הנהלת נמל אשדוד לבית הדין: הוועד מקיים מלחמת התשה נגד בלומנטל

הנהלת החברה מבקשת להוציא סעד זמני דחוף נגד פעולות הוועדים, שמטרתן לסכל את עבודתו של המנכ"ל בפועל, וכן להחזיר את העובדים לעבודה סדירה


10:42 ,01.05.2014 מאת: מערכת פורט2פורט

הנהלת נמל אשדוד פנתה אתמול (ד') לבית הדין האזורי לעבודה בבאר שבע בבקשה למתן סעד וצווים זמניים בהולים להמשך התנהלות העבודה הסדירה בנמל.

 

הנהלת החברה ביקשה מבית הדין להוציא לעובדים צווים, שייצרו את צעדיהם של הוועדים, שמזה כשבוע פוגעים באופן אישי ומכוון בתפקודו של המנכ"ל בפועל של הנמל יצחק בלומנטל.

 

בבקשה לבית הדין נכתב: "עניינה של בקשה זו היא שורת צעדים של נציגות העובדים המכוונים במישרין כנגד המנכ"ל בפועל. במסגרת זו, אוסרת נציגות העובדים על נהגי החברה להתייצב לנסיעות שעבורן זקוק בלומנטל לנהג מעת לעת"

 

"הסיבה להתנהלות זו של נציגות העובדים היא אחת ויחידה - עוינות ברורה וארוכת שנים של ראשי הוועדים כלפי בלומנטל, שבאה לידי ביטוי, בין השאר, בהדחתו מעבודתו בחברה לפני כשלוש שנים, צעד שנפסל על ידי בית דין זה, שהורה להחזירו לעבודה. בין השאר נקבע שבלומנטל (בתפקידו הקודם כסמנכ"ל החברה למשאבי אנוש) היה מעורב בעימותים ארגוניים ומשפטיים עם נציגות העובדים ולכן 'הוקרב' "לטובת שקט עם ראשי הוועדים".

 

עוד צוין בפנייה, שההתנכלות של ועד העובדים כלפי בלומנטל החלה כבר בשנת 2011, אז ניסו לבצע בו "סיכול ממוקד" ולהביא לפיטוריו, מהלך שלא צלח. כעת, נטען, מנסים ועדי העובדים להתיש, להתנכל ולפגוע בתפקודו של בלומנטל פעם נוספת.

 

בבקשה לבית הדין האזור מתוארת השתלשלות אירועים מאז מינויו של בלומנטל, בה ניסו הוועדים, לטענת ההנהלה, לפגוע בתפקודו של בלומנטל.

 

משרד יחסי הציבור של ועד העובדים בנמל סירב להגיב לדברים.