לראשונה: חדר המתנה לנהגי משאיות נחנך בנמל חיפה

החדר יעמוד לרשות הנהגים 24 שעות ביממה, שבעה ימים בשבוע והוא יכלול מסוף תקשורת On-Line לברור מצב אשרות המטען ליציאה מהנמל. גבי בן הרוש: נמל חיפה הוא הראשון שמרים את הכפפה, נקווה שאחרים ילכו בעקבותיו


00:00 ,05.04.2011 מאת: מערכת פורט2פורט

לאחר מספר חודשים של הכנה נחנך אתמול חדר המנוחה וההתרעננות עבור נהגי משאיות בנמל חיפה. מחברת נמל חיפה נמסר כי, החדר הוקם לאור ההכרה שנהגי המשאיות וחברות ההובלה הם מהלקוחות החשובים של הנמל, ובוודאי מהלקוחות שמבלים בנמל באינטנסיביות הגבוהה ביותר.

עוד נמסר כי, החדר, שיהיה פתוח 24 שעות ביממה, שבעה ימים בשבוע, ממוזג וכולל אזורי מנוחה, שתייה קרה וחמה, שירותים ומסוף תקשורת On-Line לברור מצב אשרות המטען ליציאה מהנמל. החדר ממוקם בסמוך לשער הכניסה המזרחי (שער 1) בשורש רציף המכולות המזרחי.

באיגרת שחולקה בימים האחרונים לנהגי המשאיות בחתימת גבי בן הרוש, יו"ר מועצת המובילים והמסיעים ואיל דונסקי סמנכ"ל שיווק, פיתוח עסקי ושירות בחברת נמל חיפה נכתב: "אתה מהווה חלק מחוליה חשובה בשרשרת הלוגיסטית המשנעת מטענים מהנמל ואליו. הנהלת חברת נמל חיפה והנהלת מועצת המובילים והמסיעים בישראל, מעריכים מאוד את עבודתך הנעשית במסירות, באחריות וביעילות".

בטקס חנוכת החדר השתתפו גבי בן הרוש, יו"ר מועצת המובילים והמסיעים; יואב מרגלית, מ"מ סמנכ"ל תפעול נמל חיפה; איל דונסקי; ירון קליין, מנהל הביטחון בנמל חיפה; זוהר כוכבי, קצין הבטיחות בנמל חיפה. ממשרד התחבורה השתתפו: ג'קי לוי, מנהל תחום קציני בטיחות בתעבורה; שי מלכה, מנהל אגף מטענים ומל"ח יבשה, שמעון שנארה,מפקח תחום קציני בטיחות בתעבורה.

איל דונסקי אמר בטקס כי "זמן קצר לאחר כניסתי לתפקיד, זיהיתי את חשיבותם הרבה של נהגי המשאיות כלקוחות של נמל חיפה. פעמים רבות הם הראשונים שיודעים מה קורה בשטח לטוב ולרע, עוד לפני בעלי המטענים. ההחלטה על הקמת החדר הזה דרשה מעורבות של כל חטיבות הנמל, והשקעה של מאמצים ותקציבים מרובים. אנחנו, בדיוק כמו הלקוחות, מעונינים בשהייה קצרה ככל האפשר של המשאיות בנמל. אולם עבור הפעמים בהן נוכחותם מתארכת- החדר הזה יהיה כאן, פתוח תמיד עבור ציבור הנהגים, למנוחה והתרעננות".

יואב מרגלית הוסיף כי, "החדר כולל גם מסוף תקשורת On-Line, בו יכול הנהג או הסדרן לבדוק את מצב האישורים להוצאת הסחורה מהנמל לקיצור וייעול העבודה".

גבי בן הרוש ציין: "אני מברך על הקמת החדר הזה, ועל התפיסה שהנהגים שלנו הם לקוחות חשובים בנמל חיפה. נמל חיפה הוא הראשון בישראל שמרים את הכפפה, נקווה שאחרים ילכו בעקבותיו. אני קורא לאנשים של משרד התחבורה לסייע לנו לדאוג להקמת חדרים שכאלה גם במקומות נוספים".