סמנכ"ל הנדסה חדש לנמל חיפה - דב גולדפינגר

גולדפינגר, שהחל השבוע את תפקידו, מגיע לנמל ממשרד הביטחון שם היה ראש אגף הבינוי. הוא מחליף בנמל את זהר רובין, שיוצא לגמלאות


00:00 ,05.09.2011 מאת: מערכת פורט2פורט

דב גולדפינגר, בן 52, נשוי + 3, וסב לשני נכדים המתגורר במצפה הושעיה, החל השבוע בתפקידו כסמנכ"ל להנדסה בחברת נמל חיפה.

גולדפינגר מחליף בתפקיד את הסמנכ"ל היוצא, זהר רובין, שפורש לגמלאות לאחר שהשלים את פרויקט העגורנים של מסוף הכרמל בהצלחה רבה. רובין ימשיך במינוי מיוחד כמנהל פרויקט שער המטענים החדש של נמל חיפה.

נציין כי חברת נמל חיפה, שלמעשה הכפילה את תשומותיה בשנה האחרונה עם כניסתו לפעילות מלאה של מסוף הכרמל, עומדת בתקופה הקרובה בפני שלל אתגרים, הן בתחום ההנדסה והבינוי, והן בתחום כוח האדם לתחום. משימות אלה יוטלו כעת על כתפיו של גולדפינגר.

בנמל חיפה ציינו כי לדב גולדפינגר ניסיון רב בשלל תפקידיו בעבר. גולדפינגר השתחרר מהצבא לפני כתשע שנים בדרגת סגן-אלוף ובתפקידו האחרון במדים היה ראש ענף הנדסה במנהלת הבינוי. עם שחרורו עבד כמנהל פרויקטים בחברת בנייה גדולה, משם עבר לרכבת ישראל. בשנים 2004-2008 היה מנהל אגף ביצוע ברכבת. מדובר בתקופה בה החלו ברכבת ישראל מספר רב של פרויקטים גדולים, בהם הקווים לאשקלון ולמודיעין, והקו המהיר לירושלים.

בשנת 2009 עבר גולדפינגר למשרד הביטחון לתפקיד ראש אגף הבינוי, שם כיהן בתפקיד עד מינויו כסמנכ"ל להנדסה בנמל חיפה.

עם כניסתו לתפקיד אמר דב גולדפינגר: "זהו אתגר גדול ומעניין במיוחד, הן מקצועית והן ניהולית. אני שמח מאוד להצטרף לנמל חיפה".