עקב ההסלמה בדרום: אניית הנוסעים MEIN SCHIFF נותרה לילה נוסף בחיפה

קברניטי אניית הנוסעים המפוארת ועליה 2,600 נוסעים החליטו לבלות את הלילה בנמל חיפה ולא להפליג אל עבר נמל אשדוד אך הוציאו את הטיולים יבשתיים כמתוכנן. זרי רוזנפלד: בעלי האנייה לא שקלו לקצר את שהותה של האנייה בישראל


13:54 ,05.05.2019 מאת: מערכת פורט2פורט

אניית הנוסעים המפוארת MEIN SCHIFF 3 השייכת לענקית התיירות הגרמנית TUI פקדה אתמול את נמל חיפה במסגרת סיבוב הפלגות שהיא מבצעת באזור הים התיכון במסגרת הפלגה בת 10 ימים.  

 

קברניטי אניית הנוסעים החליטו לבלות את הלילה בנמל חיפה ולא להפליג אל עבר נמל אשדוד וזאת עקב ההסלמה בדרום. האנייה תפליג את עבר יעדי ההמשך שלה היום בשעות הערב.

 

נציין כי האנייה MEIN SCHIFF 3 הינה אניית נוסעים מפוארת שאורכה 294 מטר, והיא נושאת על סיפונה כ-2,600 נוסעים וכ-1,000 אנשי צוות. האנייה, אשר נבנתה לפני כחמש שנים (בשנת 2014), פקדה את נמל חיפה לאחר שיצאה כאמור להפלגה בת 10 ימים מנמל פיראוס ביוון, עברה בנמלי מיקונוס, רודוס ולימסול ביוון, הפליגה לעבר חיפה, ותחזור בסיום מסעה לנמל הרקליון בכרתים.  

 

זרי רוזנפלד, בעלי סוכנות רוזנפלד ספנות אשר מייצגת את בעלי האנייה, חברת TUI CRUISES בישראל, ציין כי ״למרות ההסלמה בדרום בעלי האנייה לא שקלו לקצר את שהותה של האנייה בישראל ולסיים את הסבב שלה מוקדם יותר. הוחלט לא לשנות את מסלולי הטיולים שהיו מתוכננים לצאת מנמל אשדוד אך שעת ההפלגה בנמל חיפה התאחרה במעט על מנת שלא לצמצם את זמני הטיולים המתוכננים״.

 

בנמל חיפה מציינים כי בשנת 2019 צפוי גידול של לא פחות מ-90 אחוזים בכמות התיירים שתגיע לנמל חיפה.