פורום לקוחות הנמלים בירך את ראשי נמל חיפה לרגל חתימת הסכם הרפורמה

נשיא לשכת הספנות הישראלית ציין את ההשתדלות, הרצון והאכפתיות לסיפוק הצרכים החיוניים של כלכלת המדינה, וכתב כי לעובדי נמל חיפה ״מגיעה לכם יותר ממילה טובה ותודה גדולה על הטיפול באניות, מכולות ומטענים שונים שהוסטו מנמלים אחרים עקב בעיות שונות״


12:48 ,02.02.2020 מאת: מערכת פורט2פורט

ד״ר יורם זבה, נשיא לשכת הספנות הישראלית בירך בשם פורום לקוחות הנמלים את ראשי חברת נמל חיפה – אשל ארמוני, יו״ר דירקטוריון החברה, ומנדי זלצמן, מנכ״ל חברת נמל חיפה – על חתימת הסכם הרפורמה ההיסטורי בין חברת הנמל, העובדים וההסתדרות ומשרדי הממשלה. העתקים ממכתבו נשלחו לבכירי משרד התחבורה, האוצר, רשות החברות, התאחדות התעשיינים, איגוד לשכות המסחר ומועצת המובילים והמסיעים.

 

ד״ר זבה בירך את הנהלת חברת הנמל לרגל ההפרטה הקרבה וציין כי הדבר יסמן את הצטרפותה של חברת נמל חיפה לכמעט 80% מהטרמינלים המבוססים והמשגשגים למכולות בעולם המנוהלים על ידי הסקטור הפרטי. ״פתחתם תקופה חדשה ומעניינת לנמל הוותיק והטוב, נמל חיפה, שהוא בעל זכויות והישגים רבים בחלוציות היסטורית״, כתב ד״ר זבה.

 

ד״ר זבה אך ביקש לנצל את הברכות וציין את ״ההשתדלות, הרצון והאכפתיות לסיפוק הצרכים החיוניים של כלכלת המדינה, שהיא מדינת יצוא-יבוא ימית מובהקת. אנו חושבים שמגיעה לכם יותר ממילה טובה ותודה גדולה על הטיפול באניות, מכולות ומטענים שונים שהוסטו מנמלים אחרים עקב בעיות שונות״.

 

ד״ר זבה ביקש להעביר את ברכות פורום לקוחות הנמלים לעובדי חברת נמל חיפה בכל הדרגים – החל מהדירקטוריון ועד אחרון העובדות והעובדים. ״עם הניסיון והידע של כולכם הרפורמה תזכה לתחרות פנים נמלית ראויה, רצינית ופורייה״.