מתהדק שיתוף הפעולה בין Turkon Line לבין Seago

במסגרת הסכם לרכישת סלוטים תציע טירן שיפינג, נציגת Turkon Line בישראל, פקידה גם בנמל אנטוורפן במסגרת השירות השבועי הישיר מ/אל צפון מערב אירופה. שתי החברות מרחיבות את שיתוף הפעולה והן תפעלנה במשותף קו שירות טורקיה-מערב ים תיכון


00:00 ,20.12.2011 מאת: מערכת פורט2פורט

שיתוף הפעולה בין חברת Turkon Line לבין Seago Line מקבוצת מארסק ממשיך להתהדק. במסגרת זו והחל מ- 1 בינואר 2012, תציע Turkon Line באמצעות נציגתה בישראל חברת טירן שיפינג, פקידה ישירה גם בנמל אנטוורפן בשירות הישיר מ/אל נמלי צפון מערב אירופה, על גבי אניות Seago Line הפוקדות ישירות את נמלי ישראל.

זאת, כאמור, במסגרת ההסכם של Turkon Line לרכישת סלוטים (תאי מכולה) מהמוביל הימי הפנים אירופי Seago Line מקבוצת מארסק.

במסגרת זו, וכפי שפורסם בעבר, תציע Turkon Line, שירות משודרג בסחר הישיר שבין נמלי מזרח הים התיכון לנמלי צפון מערב אירופה, בשירות שבועי ישיר עם פקידה בימים קבועים. שירות זה, אשר יחל לפעול ב- 01.01.2012 ישרת ישירות את הנמלים הבאים בסבב כדקלמן: חיפה – אשדוד – רוטרדם – פליקסטו – ברמרהבן - אנטורפן – חיפה.

נזכיר כי קו שירות זה מתווסף לשירות הקיים של Turkon Line מ/אל נמלי צפון אירופה בשטעון דרך נמלי טורקיה, כמו גם לשירות הישיר והמהיר, אותו מציעה טירן ללקוחות הישראלים, המקשר 5 נמלים מרכזיים בטורקיה עם נמלי חיפה, אשדוד ואלכסנדריה.

ובתוך כך, בסוף השבוע חתמו החברות על הסכם להפעלת שירות שבועי ישיר חדש מה שמהווה סממן נוסף להידוק הקשרים המסחריים בין החברות. במסגרת זו, שתי החברות תצענה שירות ישיר שיקשר את נמלי טורקיה המרכזיים עם נמלי מערב הים התיכון.

 

בקו יפעלו שתי אניות, כשכל חברה תקצה אניה אחת לשירות. הקו החדש פותח לחברת טירן אפשרות להציע שירות נוסף לנמלי מערב הים התיכון, ביבוא וביצוא, בשטעון דרך טורקיה.