א.א. ספנות תייצג בלעדית את יונדאי ספנות בישראל

ענקית הספנות מדרום קוריאה נכנסת לפעילות בישראל. בקרוב יטוס הבעלים של א.א. ספנות בני אסולין למטה חברת יונדאי לחתימה רשמית על החוזה. כחלק מהפעילות תפעיל יונדאי שירות ישיר לישראל במסגרת ברית ה-6G


00:00 ,06.03.2012 מאת: מערכת פורט2פורט

אתמול (ב') הודיעה חברת הענק הקוריאנית יונדאי ספנות לחברת א.א. ספנות על בחירתה בה כסוכן הכללי שלה בישראל.

עד כה פעלה לא פעלה יונדאי בישראל. בימים הקרובים אמור הבעלים של א.א. ספנות בני אסולין לטוס לדרום קוריאה, לשם חתימה רשמית על החוזה.

אסולין מסר הבוקר ל"PORT2PORT" שהפעילות הספנותית של יונדאי בתוך א.א. ספנות תנוהל בנפרד תחת מנהל קו שייבחר בקרוב.

א.א. ספנות פעילה בתחום הספנות והשילוח הבינלאומי. תחום ההתמחות של החברה, שבשירותיה 60 עובדים, הוא שירותי יבוא ויצוא וספנות לנמלי המזרח התיכון, המזרח רחוק, צפון אמריקה והים השחור.

יצוןין שא.א. ספנות נעזרת בתשתיות הלוגיסטיים של הרשת הבינלאומית World Logistic , מה שמאפשר לה למצוא פתרונות בתחום השילוח והספנות עבור לקוחותיה.

יונדאי ספנות (Hyundai Merchant Marine) היא חלק מקונצרן יונדאי, אחד מעשר החברות הגדולות בעולם. מלבד ייצור כלי רכב (ב-2011 הפכו הרכבים של החברה לכלי הרכב הנמכרים בישראל)ו, בבעלות הקבוצה נמצאות מספנות מהגדולות בעולם והיא עוסקת גם בתעשייה כבדה ובעסקים נוספים.

תחת תחומי הפעילות של יונדאי ספנות נמצאים, מלבד הובלת כלי הרכב, גם חטיבת מכולות, הובלה של מטענים כלליים, גז ונוזלים. את כולם, כאמור, תייצג א.א. ספנות.

יונדאי ספנות היא חלק מברית ה-6G (Grand New World Alliance), שמשרתת את קווי הסחר בשוקי אסיה-אירופה והמזרח התיכון. מדובר בשותפות עליה הוכרז בחודש דצמבר 2011, וחברות בה, מלבד יונדאי, גם האפאג-לויד, APL, Mitsui O.S.K. Lines, OOCL ו-Nippon Yusen Kaisha.

בשבוע הראשון של מרץ החלה הברית להפעיל שישה קווים שפוקדים לא פחות מ-40 נמלים בקווי השירות אסיה-אירופה. אחד מאותם קווים, ABX, פוקד גם את נמל אשדוד. סבב הפקידה של הקו היא: Ningbo - Shanghai – South China – Hong Kong – Singapore – Port Said – Ashdod – Istanbul – Constanza - Odessa – Istanbul – Ashdod – Port Said – Singapore – Ningbo