מארסק ישראל: יוסי להיס מונה לסמנכ״ל שירותים לוגיסטיים

להיס, אשר נמנה את צוות ההקמה של מארסק בישראל, שימש לאורך הקריירה במארסק כמנהל סניף חיפה ובתפקידו האחרון כמנהל תחום הקירור. יוסי להיס: ״מארסק ישראל תבחן אפשרות להעניק ללקוחותיה פתרונות לוגיסטיים נוספים״


13:14 ,26.03.2019 מאת: מערכת פורט2פורט

יוסי להיס מונה לתפקיד סמנכ״ל שירותים לוגיסטיים במארסק ישראל. להיס החל את הקריירה שלו במארסק ישראל כבר בימיה הראשונים כאשר נמנה על חברי צוות ההקמה של מארסק בישראל בשנת 1998.

 

להיס עסק בתחום המכירות ואף מונה למנהל סניף מארסק בחיפה במהלך השנים. בשלוש השנים האחרונות שימש להיס כמנהל מכירות אשר אחראי על תחום הקירור במארסק ישראל.

 

במסגרת תפקידו כסמנכ״ל שירותים לוגיסטיים יהיה להיס אחראי על שירותי המשך של מארסק לכל אורך שרשרת היצוא והיבוא במכולות, וזאת במסגרת שינוי האסטרטגיה העולמית של החברה והכניסה גם לשירותי לוגיסטיקה משלימים כהובלות יבשתיות, עמילות מכס למשלוחי החברה, מוצרים משלימים לתחום ביטוח המטענים, אחסנה בטרמינלים וניהול שרשרת אספקה.

 

כזכור, מארסק העולמית הכריזה לפני כשנתיים כי בכוונתה להתמקד בהענקת שירותים לכל אורך השרשרת הלוגיסטית. במסגרת אסטרטגיה זו מכרה את עסקי הדלק שלה (Maersk Oil) לחברת טוטאל הצרפתית, ואף הכריזה לאחרונה על הפרדתה של חברת Maersk Drilling לקראת מכירה קרבה.

 

לדברי להיס, כבר היום מארסק ישראל מעניקה ללקוחותיה שירותי הובלה יבשתית במסגרת כיסוי מלא של שטר מטען של מארסק, כמו גם מעניקה שירותי עמילות מכס לטובת שחרור סחורות ביבוא וביצוא.

 

יוסי להיס, סמנכ״ל שירותים לוגיסטיים במארסק ישראל: ״מארסק ישראל תבחן אפשרות להעניק ללקוחותיה בישראל פתרונות לוגיסטיים נוספים כגון מרכזי הפצה והשקעה נוספת בפתרונות לשרשרת הקירור״.