צים מציינת 70 שנה לישראל במחווה מיוחדת ללקוחותיה ולתעשייה הישראלית

בכירי החברה בהם המנכ״ל אלי גליקמן, ביקרו בחברות ישראליות ותיקות ולקוחות של החברה עם מכולות ענק במיתוג אישי. צים: ״מחווה של צים להישגים ולהצלחות של התעשייה הישראלית בשנות המדינה״


11:18 ,10.04.2018 מאת: מערכת פורט2פורט

לרגל יום העצמאות ה-70 למדינה חברת צים יצאה בפרויקט ״צים מצדיעה ללקוחותיה ולתעשייה הישראלית״ אשר מסגרתו חצו בשבוע האחרון מכולות ענק במיתוג אישי של חברות ישראליות בולטות מהצפון ועד הנגב שבלעדיהן כלכלת ישראל והחברה הישראלית היו נראות היום אחרת לגמרי. מחברת צים נמסר כי ״זוהי מחווה של צים להישגים ולהצלחות של התעשייה הישראלית בשנות המדינה״.

 

עוד נמסר מהחברה כי ״צים נותנת שירות ללקוחותיה הישראלים מאז קום המדינה. החברה  פרצה את הדרך ליצוא הישראלי בעשרות מדינות ברחבי העולם, ופועלת בשירות סחר החוץ של ישראל״. 

 

במסגרת הפרויקט המקורי, מותגו מכולותיה של צים בלוגו של כמה מלקוחות צים הגדולים, מותגים ישראליים ותיקים שזכו להצלחה בינלאומית: טבע, נטפים, מהדרין, תעשייה אווירית, פיניציה, אדמה, כתר פלסטיק, אלקטרה ותדיראן. 

 

במסגרת הפרויקט מבקרים המנכ״ל אלי גליקמן, מנכ״ל צים ישראל ניר אבני וצוות מאנשי המכירות של צים בכל אחת מהחברות. בכירי צים נפגשו עם בכירים בחברה המארחת וביקרו במתקני החברה ופסי הייצור שלה.

 

אתמול החלו המסלול עם ביקורו של המנכ״ל אלי גליקמן בחברת טבע, מחברות הפארמה הגדולות בעולם. בזכות שיתוף הפעולה ארוך השנים בין צים לטבע, נולד ZIMonitorמכולה חכמה ששינתה את אופן השירות בעולם הספנות עבור סחורה רגישה ויקרה. 

 

הפיתוח החדשני כולל, לצד דיווח 24/7 על מצב המשלוח בכל שלב של המסלול ושליטה מרחוק, גם מערך מקצועי גלובלי של צים אשר מטפל בכל בעיה שמתעוררת, בכל מקום ובכל זמן, למניעת נזק לסחורה רבת הערך. 

 

בכירי צים הגיעו גם לחברת מהדרין, אחת מלקוחותיה של צים המייצגת את יצוא ההדרים של ישראל, אחד מענפי היצוא הבולטים של ישראל מאז הקמתה. בשלוש השנים האחרונות ״מהדרין״ הייתה הראשונה לחדור לשוק במזרח, בעיקר בסין, יפן וקוריאה, ובזכותה נהנים המקומיים מפירות הדר שגדלו בישראל ומגיעים אליהם עד למזרח בטיפול שומר קור (Cold Care) גם הוא באמצעות ZIMonitor.

 

ביקור נוסף התקיים בחברת נטפים, החלוצה בעולם בתחום טכנולוגיית ההשקיה בטפטוף ומספקת פתרונות חדשניים להעלאת יבולים. רוב תוצרתה של נטפים מיועדת ליצוא ובשנת 2017 ייצאה נטפים בשילוח ימי ציוד ופתרונות במאות רבות של מיליוני דולרים לכ-100 מדינות ברחבי העולם. צים ייצאה השנה אלפי מכולות של נטפים ליעדים שונים באירופה, ביבשת אמריקה כדוגמת מקסיקו, קוסטה ריקה ,ארגנטינה וברזיל וביבשת אסיה ואזורי המזרח הרחוק ביניהם סין, מאלי ובורקינה פאסו. בהמשך ביקרו בכירי החברה בחברת אדמה העוסקת במחקר, פיתוח, ייצור ושיווק חומרים להגנת הצומח כמו גם כימיקלים לתעשיות שונות, ותוצריה מיוצאים לכ-120 מדינות ברחבי העולם.

 

מחברת צים נמסר כי ״בכל אחת מהחברות התקבל הפרויקט של צים בהתרגשות ובשמחה, והאירוח הלבבי של אנשי צים ביטא את קשרי האמון הלבביים וארוכי השנים בין החברות, שהם הרבה מעבר לקשרים עסקיים גרידא, ומבטאים את אסטרטגיית שירות הלקוחות של צים בכל מקום בעולם – יחס אישי, היכרות קרובה וקשב לצרכי הלקוח, לצד שירות מעולה, השקעה בטכנולוגיה ומחויבות בלתי מתפשרת ללקוח״.

 

במהלך הביקור העניק המנכ״ל אלי גליקמן למארחיו שי ייחודי – בקבוק יין ישראלי שמותג במיוחד עבור צים לכבוד 70 שנה למדינה.