קבוצת מארסק השלימה את רכישת סנטור אינטרנשיונל

שמונה חודשים לאחר ההצהרה על הרכישה הושלמה העיסקה בשווי של 644 מיליון דולר. מארסק הצהירה כי היא שואפת לשאת כשליש מהטונאז׳ האווירי שלה בתוך רשת מבוקרת משלה


11:07 ,06.06.2022 מאת: מערכת פורט2פורט

קבוצת מארסק הכריזה במהלך הסופ״ש על סגירת עסקת הרכישה של Senator International, חברה גלובלית ידועה בתחום הובלת מטענים.

 

ממארסק נמסר כי ״סנטור מביא עמו ארגון חזק ורשת הובלה אווירית מפותחת הכוללת טיסות בשליטה עצמית ושותפויות ארוכות טווח עם חברות תעופה מהטובות בקטגוריה, רשת מכולות מלאה (FCL) מבוססת ורשת פחות מעומס מכולות (LCL) ושירותים מיוחדים כגון אריזה, אחסנה והפצה על פני חמש יבשות.

 

״הרכישה תאפשר ל-Maersk להציע מגוון רחב עוד יותר של מוצרים ויכולת לספק פתרונות לוגיסטיים גמישים ומשולבים ללקוחותינו, המאפשרים להם להאיץ או להאט את המטען בהתאם לצרכי שרשרת האספקה ​​המשתנים שלהם״.

 

וינסנט קלרק, מנכ״ל Ocean & Logistics, A.P. Moller-Maersk: ״אנו שמחים לקבל את פני צוות סנטור למשפחת מארסק. כספק עולמי של לוגיסטיקה משולבת, אנו משפרים את יכולתנו לספק פתרונות מקצה לקצה ללקוחותינו. עם סנטור על הסיפון, אנו מגדילים את קיבולת ההובלה האווירית, הרשת והידע שלנו באופן משמעותי כדי לספק שירות טוב עוד יותר ללקוחותינו״.

 

חברת Senator International הינה חברת שילוח גרמנית שעיסוקה העיקרי הינו שילוח אווירי. לחברה שישה מטוסי מטוסים שהיא מפעילה בבעלותה. על פי הדיווח שווי העיסקה עמד על 644 מיליון דולר.

 

״בהצטרפות ל-Maersk, ללקוחות שלנו תהיה גישה לפורטפוליו רחב יותר של מוצרים לצרכים העסקיים שלהם ולספק להם נקודת קשר אחת. זו התאמה מושלמת, ואנחנו ממש נרגשים לקראת הפרק הבא במסע המאוחד שלנו״, ציין טים-אוליבר קירשבאום, מנכ״ל סנטור אינטרנשיונל.

 

נציין כי מארסק הצהירה כי היא שואפת לשאת כשליש מהטונאז׳ האווירי שלה בתוך רשת מבוקרת משלה, שתושג באמצעות שילוב של מטוסים בבעלות וחכירה. הקיבולת הנותרת תסופק על ידי חברות מסחריות אסטרטגיות ומפעילי טיסות שכר.

 

לחברת מארסק צי של 15 מטוסי מטען והיא הודיעה על רכישה של שני מטוסי מטען של בואינג מדגם 777 כמו גם חכירה של שלושה מטוסי מטען נוספים. המטוסים החכורים צפויים להצטרף לצי החברה כבר בשנה הקרובה בעוד מטוסי בואינג 777 יתקבלו בחברה במהלך 2024.