ריג׳נט סבן סיז: קפטנית סרינה מלאני תשיק את אניית Splendor

קפטנית סרינה מלאני תעשה היסטוריה ותהיה האישה הראשונה להשיק אניית נוסעים. ״גאה להיות החלוצה עבור אותן נשים ששואפות להוביל את הגשר״. נשיא ומנכ״ל החברה: ״כל אנייה היא יצירת אומנות, אנו אובססיביים לגבי הדיוק בפרטים הקטנים ביותר״


13:50 ,31.03.2019 מאת: מערכת פורט2פורט

חברת השייט היוקרתית Regent Seven Seas Cruises חשפה פרטים על הסוויטה הגדולה והאלגנטית ביותר שנבנתה אי פעם באוניית יוקרה. הסוויטה המפוארת תקבע את הטון עבור כל 14 הסוויטות האחרות באוניית הספלנדור (Splendor) היוקרתית.

 

החברה חשפה לאחרונה פרטים נוספים על כל הסוויטות על האנייה שתפליג לראשונה בפברואר 2020.

 

חברת ריג׳נט סבן סיז חשבה על עיצוב האנייה החדשה עד לפרטים הקטנים והמורכבים ביותר, עם גימורים מעודנים ברחבי האונייה והמרפסות הענקיות. יותר מ-46,000 מ״ר של שיש איטלקי יקיפו את אניית הספלנדור, כולל חדרי אמבט פרטיים ומפוארים בכל אחד מ-375 הסוויטות שלה. מעל ל-52,000 מ״ר של שטח מרפסת על האנייה - גדול יותר משטח של מגרש פוטבול וממוצע של 138 שטח רבוע של מרפסת פר סוויטה. כ-500 נברשות קריסטל יאירו את שטח הפנים של האונייה.  

 

״יצירה יוקרתית מושלמת נוצרת עם דיוק אובססיבי לפרטים הגדולים והקטנים ביותר״, הסביר נשיא ומנכ״ל חברת ריג׳נט סבן סיז, ג׳ייסון מונטאג. ״מיצירות ייחודיות שהוזמנו במיוחד, דרך פרטי אומנות מעוררי השראה בכל חללי האונייה, יוצגו עיצובים מותאמים להפליא, המציעים חוויה נוחה ומסוגננת למטיילים האקסלוסיביים. עם יחס נוסע-אונייה גדול, ויחס אורחים-עובדי צוות קטן, אוניית הספלנדור תהיה אחת מהאוניות המרווחות, האינטימיות והיפות ביותר שיפליגו בעולם אי פעם״.

 

את האנייה תשיק לראשונה במסע מיוחד הקפטנית סרינה מלאני. קפטנית מלאני, בת 45, התקדמה במהירות בקריירה בת כמעט ה-30 שנה, בתפקידי הנהגת שייט. היא החלה את הקריירה הימית שלה בגיל 16 כצוערת, תוך שהיא לומדת בבית ספר בו עבדה על אוניות משא בעיר הולדתה ליבורנו שבאיטליה, לאורך הים הטירני באזור טוסקנה. לאחר שסיימה את לימודי הימאות בשנת 1993, הייתה אחת מקבוצה קטנה של נשים שהחזיקו בתפקידים עם אחריות גדולה על מכליות נפט, מטענים וכלי שייט.

 

כיום קפטנית מלאני מתגוררת עם בעלה על האי הקרואטי קורקולה. את הזמן בו לא תפליג בעולם השנה, תבלה במספנה של אנקונה, איטליה, בה נבנית Seven Seas Splendor. מלאני משתפת פעולה עם מהנדסים ומעצבים כדי להבטיח תפקוד ומבנה מושלם מנקודת מבט של קפטנית ובכך משחקת תפקיד מכריע על אוניית היוקרה, עוד בטרם היא מפליגה.

 

״ישנו מספר גדל והולך של קפטניות מוכשרות מאוד בתעשייה שלנו, ואנו גאות להיות חלוצות עבור אותן נשים אשר שואפות להוביל את הגשר״, אמרה מלאני והוסיפה: ״לראות עולם ולנהיג את צוותי האונייה הם שתי האהבות שלי ואני נהנית לחלוק את התשוקה הזו עם כל מי שמפליג איתנו. תמיד האמנתי במוטו שהתרופה לכל דבר שרויה במי מלח - זיעה, דמעות וים״.

 

חברת Regent Seven Seas Cruises מציעה חוויה יוקרתית חסרת מתחרים. עם צי המורכב מארבע אוניות מודרניות המבקרות ביותר מ-450 יעדים איקוניים ברחבי העולם. בשנת 2020 תוסיף החברה לצי אונייה חמישית ובשנת 2023 תתרחב עם אונייה שישית. אוניות ריג׳נט מאופיינות בסגנון הכל כלול, החל מהלינה בסוויטות וכמות סיורי החוף הגדולה ביותר ללא הגבלה, גישה לאינטרנט, שירות אישי, מאכלים ויינות משובחים, משקאות חריפים, ולינה במלון לילה בטרם השייט עבור אורחים בסוויטות בקטגוריית הקונסיירז׳ ומעלה.