שלושה קווי שירות חדשים של מארסק ליין

הקווים הישירים החדשים יחברו את נמלי חיפה ואשדוד עם נמלי צפון אירופה והים התיכון, ומשם בשטעון לנמלי אפריקה, צפון, מרכז ודרום אמריקה, המזרח הרחוק והודו. הם יחליפו את הקו הקיים של החברה ובכך תתאפשר גמישות תפעולית לנציגות בישראל


00:00 ,15.01.2012 מאת: מערכת פורט2פורט
ענקית הספנות הדנית מארסק ליין, הפועלת מזה 13 שנים בישראל, נערכת מחדש ותשיק, החל משבוע זה, שלושה שירותים ייעודיים. לדברי נציגי החברה בישראל צפויים השירותים החדשים לשפר את פריסת היעדים ולקצר משמעותית את זמני ההפלגה מ/אל נמלי ישראל אל/מ היעדים הגלובליים של החברה.
 
בחברת מארסק ציינו ששירותים אלו מחליפים את השירותים הקיימים של החברה. לדבריהם, נועדו השירותים להעניק לנציגות בישראל את הגמישות להציע ללקוחותיה כניסה לשווקים חדשים, כמו גם אפשרויות נוספות לפקידה שבועית ביעדים קיימים. "אנו ממשיכים להשקיע רבות בשיפור השירות לשוק הישראלי, למרות התקופה הלא פשוטה העוברת על הספנות העולמית", ציין דובר החברה.
 
במסגרת השקת השירותים תציע מארסק ליין שירות חדש שיחבר את נמלי חיפה ואשדוד עם נמלי צפון אירופה. השירות החדש יציע סבב פקידה שיכלול את הנמלים חיפה – אלכסנדריה – אשדוד – רוטרדם – פליקסטאו – ברמרהבן – אנטוורפן. ומעבר לכך, ציינו בחברה, יוצע שירות בשטעון ליעדי המשך לנמלי קנדה, מקסיקו ואמריקה המרכזית, תוך קיצור זמן ההפלגה בשבוע.
 
השירות השני, בים התיכון, יקשר את נמלי ישראל ישירות עם נמלי מערב הים התיכון ולנסיה ולאלג'סירס, מה שיאפשר קישור רחב ומהיר בשטעון, מנמלים אלה, ליעדים בנמלי החוף המזרחי והמערבי של דרום אמריקה, כמו גם לנמלים במערב ובדרום אפריקה. במארסק ליין מבטיחים זמני הפלגה מצויינים מ/אל כל יעדי ההמשך. סבב הפקידה של השירות יכלול את חיפה – אשדוד – סלרנו – ולנסיה - אלג'סירס - טנג'יר – אלכסנדריה - מרסין ובחזרה לחיפה.
 
השירות השלישי שתציע מארסק ליין הינו למעשה קו הזנה ייעודי מ/אל פורט סעיד. שירות זה יקשר, ישירות, באמצעות פידר, את נמלי חיפה ואשדוד עם פורט סעיד. בחברת מארסק ליין מאמינים שבכך תתאפשר להם הגמישות הראויה, תוך היענות לצרכי השוק המשתנים, בנוסף לשירותים שהחברה משיקה לצפון אירופה ולים התיכון, תמשיך מארסק להציע שירותים ישירים מ/אל המסוף של החברה בפורט סעיד אל/מ נמלי צפון אמריקה, המזרח הרחוק, אוקיאניה והודו.
 
בחברת מארסק ליין הדגישו כי שירותים אלו מגבים שירותים קיימים לכל היעדים, כך שניתן יהיה להציע ללקוחות, בגמישות רבה ובמקרים שונים, את הפתרון ההולם. עוד נמסר, כי תימשך ואף תגבר מגמת החברה להמשיך ולהציע מכלול שירותים לכל סוגי המכולות, כמו גם למכולות יבשות ובקירור.