הוכרזו הפיינליסטים של תחרות PORT2PORT STARTUP CHALLENGE

חמשת הפיינליסטים בתחרות הינן Loginno, WAVE, Bringoz, Alltypes AI וחברת Shipit.to. החברות יציגו את פתרונותיהן בפני חבר השופטים והקהל במסגרת כנס PORT2PORT ולאחר מכן יוכרז הזוכה בתחרות - שנערכת בשיתוף עם חברת Duco ובחסות חברת DSV


14:43 ,19.06.2019 מאת: מערכת פורט2פורט

היום הוכרזו חמש חברות הסטארט-אפ שהגיעו לשלב הגמר במסגרת PORT2PORT STARTUP CHALLENGE, תחרות סטארט-אפים שהושקה על ידי PORT2PORT ומתקיימת תוך שותפות אסטרטגית עם Duco, המנהלת את Global Startup Tel Aviv, ובחסות חברת DSV.

 

חמש חברות הסטארט-אפ שהגיעו לשלב הגמר, ואשר תצגנה פתרונות לאתגרים טכנולוגיים בתחום שרשרת האספקה והלוגיסטיקה הן לוג׳ינו (Loginno) שעוסקת בפיתוח התקן חכם למכולות שמאפשר מעקב אחר המכולה בזמן אמת. לאחרונה הכריזה לוגי׳נו על זוכה בתחרות Contopia, בתמיכתם של שותפים כגון נביס, מרלינק, לוידס רג׳יסטר, Sunwoda ועוד – חברת הספנות הברזילאית Log-In Logistica Intermodal S.A תהפוך את צי המכולות שלה לצי מכולות חכם, וזאת הודות להתקנת ״אגם״, היחידה החכמה של חברת לוג׳ינו.

 

חברה נוספת שהגיע לגמר התחרות היא הסטארט-אפ Wave שכבר ביצע פיילוטים באמצעות אפליקציית הבלוקצ׳יין שלו עם חברות כמו צים וחברות ספנות אחרות.

 

המערכת של Wave עושה שימוש בטכנולוגיית בלוקצ׳יין על מנת להבטיח שכל המעורבים בעיסקה יוכלו להנפיק, לאשר ולנהל מסמכים מסחריים הקשורים לשילוח הימי באמצעות רשת מבוזרת ומאובטחת.

 

מנכ״ל Wave, גדי רושין, שאף התארח בכנס PORT2PORT בשנה שעברה, ציין אז כי ״המעבר לשטר מטען ימי דיגיטלי יביא יתרונות עצומים שיתמכו בשרשרת האספקה כולה באמצעות הוזלת עלויות, מניעת טעויות והעברה מהירה של מסמכים מסחריים. אנו מקווים להמשיך בתהליך באמצעות הפלטפורמה שלנו״

 

גם חברת Bringoz הגיעה לשלב הגמר בתחרות PORT2PORT STARTUP CHALLENGE. לחברה יש פלטפורמה לוגיסטית מבוססת Saas המספקת למשלחים וחברות ספנות תשתית מקצה לקצה ומאפשרת להו להתחרות בשוק העכשווי.

 

פיינליסטית נוספת היא AllTypes AI אשר מבצעת מינוף נתונים היסטורי של חברות שילוח כדי להפוך את פעולות שחרור המכס לפעולות אוטומטיות וקלות לביצוע.

 

הפיינליסטית החמישית היא חברת Shipit.to. מדובר בסטארט-אפ המציע פתרון מעקב אחר משלוח ומספק נתונים בזמן אמת אודות מיקום המשלוח ומצבו.

 

במסגרת אירועי הוועידה יציגו חמשת הפיינליסטים את פתרונותיהם בפני חבר השופטים המורכב מדיוויד גולין, מנכ״ל מארסק ישראל, יונתן איבגי, סמנכ״ל מכירות ושיווק בחברת DHL Express ישראל, גדי בן משה, סמנכ״ל טכנולוגיות בחברת חנ״י, ואופיר ברונהיים, מנהל חדשנות בחברת DSV, ולאחר מכן יוכרז הזוכה בתחרות.

 

להרשמה לכנס PORT2PORT שייערך ביום שלישי הבא, 25 ביוני, לחצו כאן.