ועידת PORT2PORT: ״אף אחד לא ציפה שהקורונה תגיע לכאן״

העיתונאי גיא זוהר עם שאלות על תפקוד העורף הלוגיסטי הישראלי בזמן משבר הקורונה במסגרת הפאנל ״שרשרת האספקה במשבר הקורונה: ספנות, מסופים והעורף הלוגיסטי״. היום שידורים נוספים של פאנל הובלה בקירור ופאנל לעסקים קטנים ובינוניים מטעם חברת פריץ


13:49 ,20.01.2021 מאת: מערכת פורט2פורט

מגיפת הקורונה תפסה את הציבור הישראלי בהפתעה רבה. מי היה מאמין שנגיף מסתורי ששיתק את סין יגיע בעוצמה ובמהירות כה רבה לכל רחבי העולם כולל ישראל? גיא זהר מראיין את רועי שלזינגר, מנכ״ל אשדוד בונדד, שמאמין כי הכלכלה הישראלית תתאושש ממשבר הקורונה, וזאת למרות המשבר שתפס את כולנו כאן בהפתעה גדולה, את ניר אבני, מנכ״ל צים ישראל, שסיפר על ההיערכות של צים בזמן משבר הקורונה וכיצד הדבר השפיע על הפעילות התפעולית של חברת הספנות הישראלית, ועדני סימקין, מנכ״ל MSC ישראל, שמספר על היערכות העולמית וגם על תפקוד הנמלים המקומיים בזמן המשבר. הפאנל היה מעניין במיוחד לאור התחזיות שניתנו בו להתאוששות המשק וחזרה לפעילות. 

 

היום השידורים כוללים גם את הפאנל בהנחייתו של שי חיימוב אודות שרשרת אספקה בקירור, וכן את המושב בהנחייתו של חן גולדנר, סמנכ״ל לוגיסטיקה בחברת פריץ, שעסק בסיוע לעסקים קטנים ובינוניים להיכנס לשוק האונליין ולהרחיב את פעילותם.

 

תכני הועידה: הועידה המקצועית כוללת שעות שידור רבות, עם מגוון רחב של פאנלים ונושאים, בהנחיית העיתונאי גיא זהר. התכנים ישודרו לאורך שבוע הועידה (17 עד 21 בינואר), בין השעות 09:00-16:00. לרשימת הפאנלים ולתאריכי השידור - לחצ/י כאן.

 

הרשמה לוועידה ולתערוכה: הכניסה לתערוכה הווירטואלית ולצפייה בהרצאות, אינה כרוכה בתשלום, אך מחייבת רישום. להרשמה לחצ/י כאן.