CMA CGM השלימה את הצעת הרכש הציבורית לרכישת CEVA Logistics

במהלך החודש צפויה ענקית הספנות CMA CGM להשלים את רכישת ענקית הלוגיסטיקה CEVA ובחברת הספנות הצרפתית צופים שהרכישה תוביל לשיפור בביצועים הפיננסיים של CEVA


14:30 ,11.04.2019 מאת: מערכת פורט2פורט

ענקית הספנות הצרפתית CMA CGM השלימה את הצעת רכש ציבורית לרכישת CEVA Logistics. כך על פי פרסומים בעיתונות המקצועית.

 

כזכור, בחודש פברואר 2019 הגישה CMA CGM הצעה לרכישת חברת CEVA השוויצרית, לפי שווי של 29.7 דולר למניה – סכום המשקף ערך של 12.2% מעל הערך הנקוב של המניה ב- 60 הימים שקדמו להגשת ההצעה – הצעה אשר נתמכה על ידי מועצת הדירקטוריון של CEVA.

 

עד כה החזיקה CMA CGM ב- 33% מהמניות של CEVA ועם השלמת העסקה ב- 16 באפריל 2019, תחזיק חברת הספנות ב- 97.89% מהון המניות המונפק של CEVA.

 

ככל הידוע בכוונת CMA CGM להסיר את CEVA מהרישום בבורסה לניירות ערך בציריך ובחברת הספנות מציינים שהרכישה תחזק את מעמדה כמובילה עולמית בתחום התחבורה הימית והלוגיסטיקה.

 

עוד צויין כי יישום התוכנית האסטרטגית החדשה של CEVA, שהוכנה במשותף עם CMA CGM, ושיתוף הפעולה ההדוק בין צוותי שתי החברות, יובילו לשיפור בביצועים הפיננסיים של CEVA, כך עפ״י החברה הצרפתית.

 

"עסקה מוצלחת זו הינה ציון דרך מרכזי בהיסטוריה של CMA CGM. עם CEVA, חברת CMA CGM תבסס את מעמדה כחברת ספנות מובילה וכקבוצת לוגיסטיקה גלובלית. כעת אנו יכולים להציע ללקוחותינו מגוון שלם של פתרונות העונה על כל צרכיהם ולבדל אותנו מהמתחרים ", אמר רודולף סאדה, יו"ר ומנכ"ל קבוצת CMA CGM.

 

נציין כי CEVA Logistics מיוצגת בישראל על ידי חברת קרגו אמרפורד.