קבוצת יוניקו הקימה את פרוביקו

קבוצת יוניקו ספנות ולוגיסטיקה, שהינה חברת האם של קונמרט, פאקו, טנקו וקוטנק, הקימה את פרוביקו המעניקה שירותי יישום ופיתוח בתוכנת פריוריטי. תומר שטרית, מנ״כל פרוביקו: מסייעים לבעלי עסקים להפוך את המידע העצום שנאגר בעסק לידע של ממש ולכלי ניהולי


11:36 ,13.04.2022 מאת: מערכת פורט2פורט

עקב משבר הקורונה וכניסתן של חברות רבות לתחומי פעילות חדשים הנושקים לפעילות הליבה שלהם הודיעה קבוצת יוניקו על הקמתה של חברת פרוביקו.

 

עם תחילת המשבר החלה קבוצת יוניקו להעניק באמצעות מחלקת המחשוב והתכנות שירותי יישום ופיתוח בתוכנת פריוריטי אשר מתאימה את המערכת לצרכי החברה, ומתן שירותים בתחום הבינה העסקית באמצעות תוכנת POWER BI של מייקרוסופט.

 

השירות ניתן לחברות מגוונות - לא רק עבור חברות מתחום הספנות, השילוח הימי והלוגיסטיקה - אלא גם במתן מענה לעסקים בתחומים רבים אחרים. בנוסף, קבוצת יוניקו פועלת בתחום האוטומציה ומבצעת פעולות מורכבות ללא התערבות אנושית המשפרת את יעילות החברה וחוסכת זמן ועלויות. עם הרחבת הפעילות הוחלט ביוניקו על הקמת חברה עצמאית בשם פרוביקו בע״מ.

 

תומר שטרית, מנכ״ל פרוביקו, מציין כי ״חברת פרוביקו קמה במטרה להמשיך את פעילות המחלקה שסייעה לבעלי עסקים להפוך את המידע העצום שנאגר בעסק לידע של ממש ולכלי ניהולי המאפשר מעקב אחר פעילות החברה ומסייע בקבלת ההחלטות נכונות בזמן אמת. החברה הינה חברת בוטיק, אשר מספקת ללקוחותיה יחס אישי, מענה מהיר ושירות ברמה מקצועית גבוהה.

 

״בתחום הפריוריטי פיתחנו ממשקים למערכות הנמלים והמכס, קליטה אוטומטית של חשבוניות מספקים ללא מגע אדם, תהליכי אישור חשבוניות ללא הדפסה, תיוק אוטומטי וכד'.

״בתחום ה-POWER BI יצרנו עבור לקוחות רבים לוחות Dashboard למחשב ולטלפון הנייד המאפשרים להם בזמן אמת לעקוב אחר רווחיות המוצרים, ניתוח ומעקב אחר הזמנות ומלאים, ניתוח מחירוני ספקים, הצעות מחיר שנשלחו והפכו להזמנות, סגירת תיקים ועוד - הכל תוך שימוש במאגרי המידע של הלקוח״.

 

שטרית הוסיף כי ״בתחום האוטומציה, אנחנו מתמחים בהקמת רובוטים ותוכניות מחשב המבצעות  פעולות אוטומטיות ומדמים פעולות אנוש ללא התערבות עובדים, פיתוח צ׳טים רובוטיים, שירותי  API ושאיבת נתונים ממקורות חוץ כגון אתרי אינטרנט, תיוק אוטומטי של מסמכים, שליחת מיילים אוטומטית ועוד. הניסיון המסחרי והתפעולי של מנהלי חברת פרוביקו מהווה יתרון עצום על פני המתחרים, שכן הוא מגשר, בהרבה מקרים, על הפערים בניתוח ואפיון דרישות הלקוח״.

 

שטרית, מנכ״ל פרביקו כאמור, מנהל גם את חברת טנקו אנטרנשיונל (97) בע״מ מקבוצת יוניקו, העוסקת בתחום האיזוטנקים, השילוח והעמילות והוא בעל ניסיון ארוך בתחום הספנות והשילוח. את תחום ה-POWER BI מנהל רו״ח ניר רובינזון, המשמש גם כמנהל כספים בקבוצה משנת 2015 ומוכר כמנהל קהילת POWER BI הגדולה בישראל. את תחום הפיתוח והיישום בתוכנת הפריוריטי מנהל רו״ח יובל עצמי העובד בקבוצה מאז שנת 2015 בתפקידים שונים במחלקת הכספים ובמחלקת המחשוב והתכנות. את תחום האוטומציה מנהל אריאל אלבחר, מנהל מערכות המידע בקבוצת יוניקו.

 

נציין כי קבוצת יוניקו ספנות ולוגיסטיקה בע״מ, הינה חברת האם של קונמרט סוכני אוניה בע״מ, פאקו ספנות בע״מ, טנקו אינטרנשיונל (97) בע״מ וקוטנק בע״מ.