חיפה: דוד קסטל נבחר לקדנציה נוספת כנשיא לשכת המסחר והתעשייה

האסיפה הכללית ה-72 של הלשכה אישרה בחירתם של נשיא הלשכה ותשעה חברים בהנהלת הלשכה. דוד קסטל: הלשכה תמשיך במאבקיה להבאת מנופים כלכליים, כמו בורסה שנייה ושדה תעופה בינלאומי לצפון


12:17 ,21.01.2019 מאת: מערכת פורט2פורט

האסיפה הכללית ה-72 של לשכת המסחר והתעשייה חיפה והצפון התכנסה ביום שלישי שעבר, ואישרה את בחירתו של דוד קסטל לכהונה נוספת כנשיא לשכת המסחר וכחבר ההנהלה. עוד אושרה בחירתם של חברי ההנהלה: אורי וולשטיין, אליאס מח׳ול, גבי בן הרוש, חנן אבידן, יהושע לניאדו, יוסי דקל, שלמה חסיד ושמעון בכר.


חברי ההנהלה הבאים ממשיכים בכהונתם: עו״ד ליאור דהאן, צבי ויצנר, מירה שוורץ, מיכאל מרקוביץ, אליהו חכים, ורד וייסלר גנץ, וליד עפיפי, עמית שטסל ומאיר שריקי.


האסיפה בחרה את חברי ועדת הביקורת: רחל שרייבר (יו״ר), יוסי מורג ושמואל (סמי) מזון.
נשיא הלשכה הודה ליו״ר ועדת הביקורת יוסי דקל ולחברי ההנהלה שסיימו את תפקידם: משה גן צבי, אנדרי סוידאן ויוסי מורג.


בדבריו באסיפה הכללית סקר נשיא הלשכה את האתגרים בפניהם עומדת לשכת המסחר כיום, את המאבק לתיקון תקנות דמי הטיפול הארגוני ואת התנהלות העמותה, שקיבלה זו השנה השלישית אישור ניהול תקין. תקנון חדש ללשכה נמצא בהליכי אישור מתקדמים.
 

נשיא הלשכה סקר גם את הקשרים המעמיקים של הלשכה עם שרים, חברי כנסת ומקבלי החלטות וציין כי הלשכה תמשיך במאבקיה להבאת מנופים כלכליים, כמו בורסה שנייה ושדה תעופה בינלאומי לצפון. עוד הבטיח כי הלשכה תמשיך להיאבק בזיהום האוויר במפרץ חיפה.

 

״אנחנו רואים שיש כבר שינוי בתודעה של מקבלי ההחלטות, הממשלה בנתה תכניות סיוע לעסקים בצפון, אבל לאחר הזנחה של שנים ארוכות, אלה רק צעדים ראשונים ונדרשים צעדים רבים נוספים״, אמר דוד קסטל.
 

במהלך האסיפה הכללית הציג מנכ״ל הלשכה, רו״ח שמוליק וטנשטיין, את פעילות הלשכה בשנת 2018. מסקירה זו עולה, בין השאר, כי במהלך 2018 סייעו עובדי הלשכה לחברים בכ-2,000 טיפולים ב-12 תחומי שירות, ב-243 ימי העבודה בשנה זו נערכו 429 פגישות עם חברים, 65 פגישות עם ח״כים שרים ומקבלי החלטות, 1,300 אנשי עסקים השתתפו בכנסים ובאירועים שארגנה הלשכה, 450 תלמידים למדו במכללה, נעשו 298 פעילויות בתחום הבינלאומי והונפקו 2,674 מסמכי שירות ליצואנים.