אוריאל לין, נשיא איגוד לשכות המסחר
14.10.20
לין: החלטות קבינט הקורונה מאתמול – שגיאה חמורה
נשיא איגוד לשכות המסחר: הקרבה גורפת של המגזר העסקי היא שגיאה חמורה, חיסול והרס מיותר של עוד מאות ואלפי עסקים. ״על קבינט הקורונה היה לאפשר מיידית פעילות עסקית בתחום המסחר״
נשיאות איגוד לשכות המסחר בישיבת חירום: יש להורות על פתיחת המסחר
11.10.20
נשיאות איגוד לשכות המסחר בישיבת חירום: יש להורות על פתיחת המסחר
על פי הערכת נשיאות האיגוד, יישום המתווה שהציע משרד הבריאות, על פיו החזרה לשגרה תתפרס על פני תשעה שלבים, כך שהמסחר ישוב לפעילות רק בעוד כחודש, למעלה מ-150,000 עסקים יסגרו עד סוף שנת 2020
לין לראש הממשלה: הסגר על המגזר העסקי נטול הגיון בסיסי
07.10.20
לין לראש הממשלה: הסגר על המגזר העסקי נטול הגיון בסיסי
נשיא איגוד לשכות המסחר מציע הפחתה מיידית של הסגר כבר בתחילת השבוע הבא, עם תום החגים. טוען: ״אפשר להמשיך לקיים חיים עסקיים, לצד הקורונה, במגבלות ובזהירות הנדרשת״
המעסיקים: זה הזמן לשלב כוחות
04.10.20
המעסיקים: זה הזמן לשלב כוחות
נשיאות המעסיקים והעסקים הגישה לבקשת שר האוצר תכנית יציאה מהמשבר הכלכלי. המעסיקים מציעים: לתת מענק בסך 9,000 שקל לכל עובד שבוחר לסיים את החל״ת ולשוב לעבודה
המוסד הישראלי לבוררות עסקית: מזכר הבנות לשת״פ בינלאומי עם אחד מוסד בוררות גדול באסיה
30.09.20
המוסד הישראלי לבוררות עסקית: מזכר הבנות לשת״פ בינלאומי עם אחד מוסד בוררות גדול באסיה
מזכר ההבנות נחתם עם BAIAC, המוסד לבוררות בסינגפור, מטעם מרכז הבוררות Beihai הסיני. יו״ר מועצת המנהלים של המוסד, עו״ד אוריאל לין: ״המוסד לבוררות עסקית של לשכת המסחר תל-אביב זוכה להכרה עולמית״
אוריאל לין, נשיא איגוד לשכות המסחר
21.09.20
לין: החמרה בסגר תהיה שגיאה חמורה
לדברי נשיא איגוד לשכות המסחר ״בעלי עסקים יאבדו את המוטיבציה לבנות עסקים מחדש, ותחת כפייה ייאלצו להיות כאלה שבמקום שימשיכו ביזמות עסקית יחפשו לקבל תמיכה מהמדינה״
אוריאל לין, נשיא איגוד לשכות המסחר
15.09.20
לין: יש לשנות את שיטת החל״ת מבלי לפגוע במובטלים
נשיא איגוד לשכות המסחר ציין בפנייתו לשר האוצר כי ״יש להכין תכנית אופרטיבית שתעודד עובדים לחזור למקום העבודה שיישומה יחל מיד בתום תקופת הסגר הנוכחית״
רכבים מאוחסנים בנמל אילת. אין מצוקה בשטחים תפעוליים
13.09.20
נשיא לשכת הספנות לעופר מלכה: החרג נמל אילת מחוק אחסון הרכבים
ד״ר יורם זבה פנה למנכ״ל משרד התחבורה וציין כי למרות שעומסי הרכבים המאוחסנים הורגשו בנמלי אשדוד וחיפה, נמל אילת נפל קורבן לצמצום משך האחסון למרות שבנמל זה אין מצוקה בשטחים תפעוליים בשל אחסנת רכבים