נמל חיפה: בכירים מתאגיד Z.E.S הציגו את מערכת ה-TOS

במהלך המצגת בפני ועדת ההיגוי העליונה של חברת הנמל בנושא ה-TOS וכן בפני נציגים בכירים של לקוחות קהילת הים נטען כי חברת TSB הקוריאנית דרשה עלויות תחזוקה גבוהות מאוד מה שגרם לחברת הנמל לחפש פתרונות אחרים


00:00 ,22.10.2009 מאת: מערכת פורט2פורט

במהלך המצגת בפני ועדת ההיגוי העליונה של חברת הנמל בנושא ה-TOS וכן בפני נציגים בכירים של לקוחות קהילת הים נטען כי חברת TSB הקוריאנית דרשה עלויות תחזוקה גבוהות מאוד מה שגרם לחברת הנמל לחפש פתרונות אחרים
 
מר ג'ף רומנו ומר רון רובינסון, סמנכ"לים בכירים מהתאגיד האמריקאי Zebra Enterprise Solutions אשר נבחרה לספק לחברת נמל חיפה את מערכת ה-TOS  מסוג Navis SPARC N4, ביקרו היום בנמל חיפה במסגרת הצגת יתרונות המערכת בפני ועדת ההיגוי העליונה של חברת הנמל בנושא ה-TOS וכן בפני נציגים בכירים של לקוחות קהילת הים.
 
בין המשתתפים בישיבה נציין את מנכ"ל חברת נמל חיפה, מנדי זלצמן, שי באב"ד, מנהל אזור ישראל בצים, ראובן צוק, נשיא לשכת הספנות הישראלית, גד שפר, יו"ר איגוד המשתמשים בהובלה ימית, רוני בר סיני, מנהל מכס חיפה, גבי בן הרוש, יו"ר מועצת המובילים והמסיעים, מאיר תורג'מן, יו"ר ועד עובדי נמל חיפה וכן מנהלים בכירים בחברת נמל חיפה אשר היו שותפים להליך הבחירה במערכת ה-TOS של חברת NAVIS מבית Z.E.S.
 
אורי רגב, ראש אגף מחשוב בחברת נמל חיפה, הסביר במהלך המצגת מה גרם לחברת הנמל להחליף את מערכת ה-TOS של חברת TSB הקוריאנית במערכת של חברת NAVIS מבית Z.E.S. לדבריו, חברת נמל חיפה הרגישה "שבויה" בידיה של חברת TSB אשר דרשה עלויות תחזוקה גבוהות מאוד ועל כן החליטה במרץ 2009 לחפש אלטרנטיבות אחרות בעזרתו של צוות בחינה רחב שכלל 12 אנשי מקצוע.
 
לדברי רגב, המערכת הסטנדרטית של חברת Z.E.S התאימה לחברת נמל חיפה בלמעלה מ-95% והסתמן פתרון אשר הקטין את התלות בספק לתחזוקה, שדרוג המערכת ושינויים בתוכנה – עובדות שהובילו לחתימת ההסכם בין שתי החברות בחודש שעבר.
 
רגב הוסיף כי לחברת Z.E.S כ-270 לקוחות ברחבי העולם אשר עובדים עם מערכת הבנויה בצורה סטנדרטית בעיקרה, וזאת לעומת כ-80 לקוחות בעולם של חברת TSB אשר תופרת לכל לקוח ולקוח פתרון המותאם לו – עובדה המקשה על תחזוקת המערכת ומייקרת את ההליך.