רכבת ישראל: בית הדין לעבודה אישר סידור העבודה החדש

בית הדין לעבודה החליט בדבר הפעלת סידור העבודה החדש ואישר את מימושו לאלתר לטובת שיפור השירות והרחבת תדירות הרכבת בקווים השונים. אמש הודיעו 8 נהגי רכבת על מחלה


12:30 ,04.03.2019 מאת: מערכת פורט2פורט

כבוד השופטת אסנת רובוביץ החליטה כי סידור העבודה החדש של נהגי הרכבות יופעל לאלתר. לפי ההחלטה תהיה יתירות של 12 נהגים בסידור המעודכן, אשר יישלחו להדרכות, מתווה לו הסכימה ההנהלה בדיון ביום שישי, והצעה לה סירבו ההסתדרות וועד העובדים.

 

מרכבת ישראל נמסר כי ״הנהלת רכבת ישראל קוראת לוועד העובדים ולהסתדרות לגלות אחריות לעתידה של הרכבת ולשלב ידיים עם ההנהלה לטובת ציבור הנוסעים אזרחי ישראל״.

 

בית הדין לעבודה אישר בהחלטתו את מאמצי ההנהלה לשפר את השירות ולהרחיב את תדירות הרכבות בקווים השונים: ״מחומר הראיות שהוצג בפנינו עולה כי שינוי סידור העבודה בא לעולם כדי לתת מענה להתייעלות של המשיבה ורצונה לפתוח קווים חדשים״.

 

כמו כן, אישר בית הדין כי הנהלת הרכבת ניסתה להידבר עם וועד העובדים לאורך כל הדרך, אך הדגיש כי אין מחובתה של ההנהלה להגיע להסכמה עם נציגות העובדים על מנת לקדם את התהליכים בחברה.

 

נציין כי מרכבת ישראל נמסר כי 8 נהגי רכבת הודיעו אמש על מחלה אולם רכבת ישראל מצליחה לשמור על לו״ז רכבות סדיר, ותעשה כל מאמץ שלא יבוטלו רכבות.