בעקבות השת״פ בין צים וברית 2M: אניית ענק בדרך לנמל חיפה

בהמשך להרחבת השת״פ בין חברת צים וברית 2M בפעילות בין אסיה והים התיכון מסתמן כי האנייה Maersk Hamburg המפליגה תחת דגל סינגפור ובנפח של 15,300 TEU תפקוד את נמל חיפה ב-1 במאי. נמל חיפה: ערוכים לקלוט את אניית הענק עם כל הציוד הנדרש


13:25 ,28.02.2019 מאת: מערכת פורט2פורט

בהמשך להרחבת השת״פ בין חברת צים וברית 2M בפעילות בין אסיה והים התיכון החל ממרץ הקרוב מסתמן כי האניות שתגענה לישראל תהיינה גדולות יותר. בעקבות כך מסתמן כי אניות גדולות יותר של ברית 2M  תפקודנה את נמל חיפה כחלק משירותי הברית, וכל הסימנים מעידים כי שיא חדש בפקידת אניית ענק בישראל עומדים להישבר.

 

על פי נתונים שהגיעו לידי מערכת PORT2PORT תפקוד את נמל חיפה ב-1 במאי האנייה Maersk Hamburg, אניית מכולות ענקית בנפח של 15,300 TEU. 

 

האנייה, המפליגה תחת דגל סינגפור, מפליגה במסגרת צי האניות של חברת מארסק ופועלת בשירות 2M המשותף למארסק, MSC וצים תחת קו Sirius Line (ZAS). היא תצא מנמל Tianjin Xingang ב-28 במרץ ותגיע לנמל חיפה ב-1 במאי. 

 

מחברת נמל חיפה נמסר כי חברת נמל חיפה ערוכה לקלוט אניות ענק בנפח 15,300 TEU הן מבחינת השוקע שנחפר בנמל והן מבחינת שני העגורנים החדישים אשר מסוגלים לפרוק מכולות המסודרות על פני 21 שורות.