אלאלוף: שידרוג השירות באדריאטי ע"י פקידה שבועית בימים קבועים
מחברת אלאלוף ושות' ספנות בע"מ, נציגתה בישראל של חברת הספנות האיטלקית גרימלדי ליינס נמסר כי החל מחודש מרץ תשדרג גרימלדי ליינס את שירותיה ללקוחות בישראל ע"י פקידת הנמלים בקו האדריאטי, בפקידה שבועית ובימים קבועים. בישראל תפקודנה אוניות הקו בימי ראשון את נמל
00:00 ,24.02.2003
מחברת אלאלוף ושות' ספנות בע"מ, נציגתה בישראל של חברת הספנות האיטלקית גרימלדי ליינס נמסר כי החל מחודש מרץ תשדרג גרימלדי ליינס את שירותיה ללקוחות בישראל ע"י פקידת הנמלים בקו האדריאטי, בפקידה שבועית ובימים קבועים. בישראל תפקודנה אוניות הקו בימי ראשון את נמל אשדוד ובימי שני את נמל חיפה.
עוד נמסר כי חברת גרימלדי הוסיפה לנמלי הפקידה את נמל מונפלקונה. נמל מונפלקונה ממוקם בצפון איטליה בין נמל טריאסט לוונציה, מתאים במיוחד ליצואנים/יבואנים לאזור זה וליעדים בדרום אירופה. מחברת אלאלוף סוכני החברה בישראל נמסר בנוסף כי המסוף בנמל זה הינו בבעלות ובתפעול קבוצת גרימלדי וכי הוא מתמחה במטענים מתגלגלים. עוד נמסר כי חברת גרימלדי הינה חברת הספנות היחידה המשרתת נמל זה לישראל.
שירות האדריאטי של גרימלדי פוקד את הנמלים: אשדוד, חיפה, איזמיר (טורקיה), רוונה (איטליה), מונפלקונה (איטליה), ונציה (איטליה), קופר (סלובניה), פיראוס (יוון).
השירות לונציה בייצוא יתבצע מחיפה בלבד וביבוא לאשדוד וחיפה, בהסכם עם חברת צים.
כידוע, בקו האדריאטי פועלת 2 אוניות גלנוע ה- SPES וה- FIDES בעלות יכולת העמסה של כל סוגי המטען "המתגלגל", מסוג RO/ RO - גלנוע המונעים בכוחות עצמם או נגררים כגון רכבים מכל סוג שהוא , משאיות, שלדות ו- MAFIS , מטענים קונבנציונליים (גם במידות ובמשקלות חריגים ) ומכולות '20 ו- '40 רגילות/מיוחדות וכן מכולות קירור. כמו כן, ניתן לשנע באוניות אילו מטענים חריגים, כבדים או ארוכים במיוחד.
עוד נמסר כי חברת גרימלדי הוסיפה לנמלי הפקידה את נמל מונפלקונה. נמל מונפלקונה ממוקם בצפון איטליה בין נמל טריאסט לוונציה, מתאים במיוחד ליצואנים/יבואנים לאזור זה וליעדים בדרום אירופה. מחברת אלאלוף סוכני החברה בישראל נמסר בנוסף כי המסוף בנמל זה הינו בבעלות ובתפעול קבוצת גרימלדי וכי הוא מתמחה במטענים מתגלגלים. עוד נמסר כי חברת גרימלדי הינה חברת הספנות היחידה המשרתת נמל זה לישראל.
שירות האדריאטי של גרימלדי פוקד את הנמלים: אשדוד, חיפה, איזמיר (טורקיה), רוונה (איטליה), מונפלקונה (איטליה), ונציה (איטליה), קופר (סלובניה), פיראוס (יוון).
השירות לונציה בייצוא יתבצע מחיפה בלבד וביבוא לאשדוד וחיפה, בהסכם עם חברת צים.
כידוע, בקו האדריאטי פועלת 2 אוניות גלנוע ה- SPES וה- FIDES בעלות יכולת העמסה של כל סוגי המטען "המתגלגל", מסוג RO/ RO - גלנוע המונעים בכוחות עצמם או נגררים כגון רכבים מכל סוג שהוא , משאיות, שלדות ו- MAFIS , מטענים קונבנציונליים (גם במידות ובמשקלות חריגים ) ומכולות '20 ו- '40 רגילות/מיוחדות וכן מכולות קירור. כמו כן, ניתן לשנע באוניות אילו מטענים חריגים, כבדים או ארוכים במיוחד.
עשוי לעניין אותך
פרוייקט המכשיר מובטלי היי-טק להוראת מקצועות מדעיים וטכנולוגיים
צים משפרת השירות ישראל/ טורקיה/ ישראל
UPS עוברת לטכנולוגיית Wireless
ב- Standard & Poor's קבעו: דירוג האשראי של רשות הנמלים והרכבות - ברמה הגבוהה בישראל
שרגא ברוש: בשנת 2002 ירד היצוא התעשייתי (ללא יהלומים) לאיחוד האירופי ב-10%
מינויים חדשים בהתאחדות התעשיינים