גליל מערבי הנמל החדש מרחיבה את הפעילות הלוגיסטית בסמוך לנמל חיפה

זכתה במכרז חנ״י להפעלת מתחם בשטח 26 דונם, כולל מבנה מקורה בשטח של 7000 מ״ר, בחוף שמן הסמוך לנמל חיפה. המתחם הלוגיסטי ייחל לפעול החודש ויספק מגוון רחב של שירותים


11:33 ,08.08.2018 מאת: מערכת פורט2פורט

כזכור, בחודש נובמבר 2018 זכתה גליל מערבי הנמל החדש במכרז של חנ"י למתחם לוגיסטי הנמצא בחוף שמן, בסמיכות לכביש 22 וגשר פז בשטח של 26 דונם כולל מבנה מקורה בשטח של 7,000 מ"ר.

 

המתחם הלוגיסטי, שיחל לפעול החודש, יספק מגוון רחב של שירותים לרבות: מחסן מקורה כולל למזון, ושטח פתוח לאחסנה לכל סוגי המכולות.

 

ובנוסף יספק המתחם שרותי לוגיסטיים משלימים כולל פריקה והמכלת מכולות, פירוק ובנייה של משטחים, מיון סחורה על פי דרישה, קבלת סחורה למחסן, ניהול מלאי ובקרת איכות על פי צורך, ליקוט סחורה (משטחים, מארזים, פריטים מתוך מארזים(אריזה והכנת משלוחים, הסרת תוויות, הדבקת תוויות, החלפת תוויות, גיור סחורה והתאמתה לשוק הישראלי.

 

נזכיר כי בשנת 2004 רכשה קבוצת תעבורה את קואופרטיב הנמל החדש ואת קואופרטיב גליל מערבי והחלה תהליך של מיזוג בניהם שהסתיים סופית בשנת 2014.בתום המיזוג, מונה חנן קופל למנכ"ל החברה וגבי בן הרוש, המשמש גם כיו"ר מועצת המובילים והתאחדות בעלי מפעלי הובלה, מונה ליו"ר מועצת המנהלים של החברה.

 

על כך אמר חנן קופל, מנכ"ל החברה: "כחלק ממדיניות הרחבת השירותים הלוגיסטי המתחם יספק מכלול שרותי לוגיסטיקה כולל שירותי אחסנה ויחל לפעול בחודש הקרוב".

 

חברת גליל מערבי הנמל החדש מספקת פתרון לוגיסטי מלא תפור למידות הלקוח בהתאמה לצרכיו האישיים, הכולל מגוון רחב של שירותים.