חברת ARKAS חוזרת לפקוד את נמלי ישראל

השירות החדש יחל ב-1 באוגוסט באמצעות אניות בנפח של כ-1,000 TEU ויפקוד את נמלי חיפה ואשדוד. רועי מור, מנכ״ל ארקס ישראל: ״חברת ארקס מאמינה בפוטנציאל של הקו ובכלכלה הישראלית״


11:37 ,12.07.2022 מאת: מערכת פורט2פורט

לאחר הפסקה ארוכה של כשלוש וחצי שנים חברת הספנות הטורקית ארקס (ARKAS) חוזרת לפקוד את נמלי ישראל ולהעניק שירות לשוק הישראלי. השירות החדש יציע שירותי יבוא ויצוא מטורקיה וישראל.

 

מסוכנות פאקו, הנציגה הבלעדית של חברת ארקס בישראל, נמסר כי השירות החדש יחל ב-1 באוגוסט באמצעות אניות בנפח של כ-1,000 TEU. השירות יחל עם אנייה אחת לשבועיים ובעתיד הקרוב יתרחב.

 

סבב הפקידה של השירות החדש הינו כדלקמן:

 

 MARPORT – EVYAP – GEMLIK – ALIAGA – MERSIN – HAIFA – ASHDOD – MARPORT

 

רועי מור, מנכ״ל ארקס ישראל, מציין כי הסחר בין ישראל לטורקיה הינו יציב ובעל פוטנציאל גדול. ״עצם העובדה שארקס חוזרת עם קו שכזה מוכיח שהחברה מאמינה בפוטנציאל של הקו ובכלכלה הישראלית״.

 

חברת ארקס הינה חברת ספנות טורקית בולטת הפועלת בעיקר בנתיבי הסחר של הים התיכון, הים השחור, אפריקה וכמובן השוק הטורקי. החברה, שנוסדה בשנת 1996,  מפעילה צי של כ-20 אניות מכולה בנפח כולל של 126 אלף TEU.

 

נציין כי את חברת ארקס מייצגת בישראל חברת פאקו ספנות בע״מ כחלק מקבוצת יוניקו ספנות ולוגיסטיקה בע״מ בבעלות משה קורקוס. ארקס מיוצגת בישראל על ידי פאקו ספנות מאז שנת 2013.