צים מאחדת קווים

במסגרת ההיערכות לעונת החורף תפעיל החברה, במסגרת ברית ה-Grand Alliance, רק קו אחד מדרום סין לנמלי החוף המזרחי של ארצות הברית


00:00 ,09.09.2012 מאת: מערכת פורט2פורט

בכוונת צים, במסגרת ברית הספנות Grand Alliance, לאחד שניים מקווי השירות המשותפים בקו הסחר טראנס פאסיפי-נמלי החוף המזרחי של ארצות הברית ללופ אחד. זאת כחלק מהשהיית הפעילות במשך עונת החורף.

ההודעה באה בעקבות הודעה של ברית הספנות G6, ביחד עם ברית הספנות New World Alliance, על השהיית אחד מקווי השירות בקו הסחר אסיה-אירופה.

במסגרת קו הסחר טראנס פאסיפי מפעילה צים את השירות South China-East Coast Express ו-South China-East Coast Express 2. החברה, ביחד עם שאר חברות הברית, יאחדו את שני הקווים לאחד (SCE לופ) החל מחודש אוקטובר.

את ההודעה הוציאה חברת הברית OOCL, שמסרה שהקווים יאוחדו במסגרת הציפייה לחוסר השקט ואי היציבות הכלכלית בשוק. בהודעה נאמר עוד, שהקו היחיד ימשיך לפעול עד הודעה חדשה.

ההפלגה הראשונה של צים במסגרת הקו החדש SCE Trans-Pacific תהיה של האונייה"צים שנגחאי" ב-8 באוקטובר מנמל פוסאן. סדר פקידת הנמלים של הקו החדש:

Pusan-Xiamen-Kaohsiung-Sheko-Yantian-Hong Kong-Manzanillo (Panama)-Klingston-New York-Norfolk-Charleston-Savannah-Klingston-Manzanillo (Panama)-Pusan.

OOCL מסרה עוד, שהיא תחדל מלהפעיל את קו השירות Central China Express במשך חגים לאומיים בסין במהלך חודש אוקטובר.