צים מחזקת את שירותיה באוקיינוס האטלנטי

החברה בנתה מחדש את רשת שירותיה באוקיינוס האטלנטי לטובת קישורים משופרים בין ארה"ב, קנדה והים התיכון ותציע שירות פרימיום חדש, כיסוי נמלי משופר וזמני שינוע מהירים יותר. לוחות הזמנים החדשים ייכנסו לתוקף באפריל 2017 וזאת בכפוף לאישור ה-FMC


11:00 ,07.12.2016 מאת: מערכת פורט2פורט

חברת צים מודיעה היום על שדרוג משמעותי של הרשת האטלנטית של החברה, אשר תציע קישורים משופרים בין ארה"ב, קנדה והים התיכון, וזאת החל מאפריל 2017, וזאת בכפוף לאישור ה-FMC (Federal Maritime Commission).  

 

החברה ציינה בהודעתה כי המבנה המשופר של רשת השירותים הינו חלק מהאסטרטגיה של חברת צים להציע שירות יציב ואמין ללקוחותיה, יחד עם שמירה על שת"פ גמיש עם חברות הספנות הגדולות.

 

שירות הפרימיום החדש, אשר קיבל את השם ZCI (ZIM Container Service Italy), מציע שירות משופר לשווקים באיטליה ובצרפת, בחיבור עם קנדה והחוף המזרחי של ארה"ב, ועם זמני שינוע מהירים יותר. כמו כן, השירות פוקד מספר גדול יותר של נמלים באיטליה, ופוקד ישירות את נמל פוס (Fos) בצרפת. השירות החדש יפעיל 5 אניות על פי סבב הפקידה הבא:

 

Salerno - Livorno – La Spezia – Genoa – Fos Sur Mer – Halifax- New York - Norfolk – Savannah – Salerno  

 

שירות הדגל של צים, ZCA  (Zim Container Service Atlantic), אשר מפעיל 7 אניות, יתרכז בשירות אזור מזרח הים התיכון וספרד, עם פקידה חדשה בנמל Algericas, לטובת שירות שווקים בדרום ספרד ועם הוספת פקידה ישירה בשני נמלים מרכזיים בטורקיה – איזמיר (Izmir) ומרסין (Mersin). סבב הפקידה המשודרג של שירות ZCA הינו כדלקמן:

 

Ashdod - Haifa - Izmir - Piraeus - Barcelona - Tarragona - Valencia – Algeciras - Halifax - New York - Norfolk - Savannah - Valencia - Tarragona – Mersin – Ashdod

 

שני הקווים הוותיקים והמבוססים של צים MGX ו-MPS ימשיכו לפעול בצורה זו: שירות MGX (Mediterranean Gulf Express) אשר מספק שירות מהיר וישיר בין מקסיקו, מפרץ ארה"ב והים התיכון עם קישורים לקאריביים ולמרכז אמריקה יפעל על פי סבב הפקידה הבא:

 

Cagliari - Livorno - Genoa - Barcelona - Valencia - Port Everglades - Kingston - Veracruz - Altamira - Houston - New Orleans - Tangier – Cagliari

 

שירות MPS (Mediterranean Pacific Service) אשר מעניק שירות ישיר בין החוף המערבי של ארה"ב לים התיכון יפעל על פי סבב הפקידה הבא:

 

Cagliari - Livorno - Genoa - Fos Sur Mer - Barcelona - Valencia - Tangier - Los Angeles -  Oakland - Caucedo - Lisbon - Valencia – Cagliari

 

רני בן יהודה, סמנכ"ל, מנהל סחר חוצה סואץ ואטלנטי, ציין כי "אנו שמחים להשיק את השירות האטלנטי המשופר של החברה. מדובר במוצר משופר עם כיסוי נרחב של נמלים ועם רמת שירות טובה יותר עבור הלקוחות".