רשת הסופרמקטים הגרמנית Lidl מקימה חברת ספנות

חברת האם של ענקית הסופרמרקטים הגרמנית Lidl החליטה על הקמתה של חברת Tailwind Shipping Lines שתספק שירותי הובלת מכולות מאסיה לאירופה. לחברה המתגבשת צי של ארבע אניות מכולה ומנכ״ל שזה עתה מונה


12:32 ,24.04.2022 מאת: מערכת פורט2פורט

חברת Tailwind Shipping Lines, חברת ספנות חדשה להובלת מכולות שהוקמה על ידי חברת האם של ענקית הסופרמרקטים הגרמנית Lidl, ממשיכה להתגבש.

 

פיטר גרנוולדט, שמתהדר בקריירה בת 40 שנה בתחום הספנות והביטוח הימי עבד במשך קרוב ל-20 השנים האחרונות בחברת Harren & Partner, מונה למנכ״ל חברת הספנות שתתמקד בהפעלת שירותים מאסיה לאירופה.

 

סוכנות הייעוץ הימי אלפאליינר דיווחה מוקדם יותר החודש כי Tailwind חכרה שלוש אניות וקנתה אחת נוספת. שלושת האניות שנלקחו לצ׳רטר הן האניות התאומות Wiking ו-Jandra בנות כ-5,000 TEU, והאנייה Merkur Ocean בנפח 3,868 TEU. האנייה שנרכשה היא ככל הנראה Talassa בנפח של 5,527 TEU.

 

נזכיר כי במהלך המשבר העולמי בשרשרת האספקה ​​שחוו חברות קמעונאיות רבות במהלך מגפת הקורונה, שורה של חברות ידועות בהן איקאה, וולמארט והום דיפו בחרו לחכור אניות  משלהן לטובת שינוע המטענים שלהם. בינואר האחרון יצרנית הרהיטים הסינית Loctek Ergonomic הלכה צעד אחד קדימה והזמינה במספנות Huanghai Shipbuilding אניית מכולות בנפח של 1,800 TEU שתסופק לה כבר ברבעון הראשון של השנה הבאה.