בוקר עסקי עם בכירים מקוסטה ריקה

המפגש, שייערך במלון הילטון בתל אביב, יהיה בנוכחות דיאנה קורדרו, מנהלת לשכת המסחר של קוסטה ריקה בישראל, מר פדרו ביירוטה, מנכ"ל PROCOMER, ושגריר קוסטה ריקה בישראל


09:55 ,25.06.2017 מאת: מערכת פורט2פורט

ביום רביעי הבא (28 ביוני) יתקיים במלון הילטון בתל אביב מפגש שכותרתו "הזדמנויות עסקיות בקוסטה ריקה" בנוכחות הגברת דיאנה קורדרו Dyana Cordero)), מנהלת לשכת המסחר של קוסטה ריקה בישראל, מר פדרו ביירוטה (Pedro Beirute), מנכ"ל PROCOMER, ארגון ממשלתי המקדם את סחר החוץ של קוסטה ריקה, וכן שגריר קוסטה ריקה בישראל, מר אסטבן פנרוד (Estebam Penrod). השלושה ייפגשו עם אנשי עסקים ומשקיעים אשר מעוניינים להשקיע ולהרחיב את עסקיהם בדרום ומרכז אמריקה דרך קוסטה ריקה.

 

בשיחה שקיימה מערכת PORT2PORT עם גברת דיאנה קורדרו, מנהלת לשכת הסחר של קוסטה ריקה בישראל, היא ציינה כי "מדובר באירוע מאוד מיוחד בנוכחות מנכ"ל PROCOMER שמגיע לביקור בישראל ומתכוון לחשוף בפני יבואנים ישראלים את הסקטורים המלהיבים והמפותחים של קוסטה ריקה".

 

קורדרו ציינה: "חשוב לזכור שאנחנו לא רק מדינה עם חופים יפים – יש לנו תעשיית היי-טק מצליחה, ביו-טק, טכנולוגיה ירוקה, ומוצרים לתעשיית הרפואה, לחקלאות ובמידה רבה אנחנו מזכירים מאוד את ישראל. יש לנו גם מיקום טוב מאוד – בין שתי האמריקות".

 

גברת קורדרו הוסיפה כי במהלך האירוע שיתקיים בשבוע הבא ייחתם מסמך הבנות עם מכון היצוא הישראלי ועם נציגו, מר גדי אריאלי, אשר יגיע לכנס לרגל החתימה.

 

בשיחה שקיימה מערכת port2port עם שגריר קוסטה ריקה בישראל, מר אסטבן פנרוד (Esteban Penrod) ציין השגריר כי  PROCOMER, הזרוע הממשלתית של קוסטה ריקה לקידום היצוא מהמדינה, החליטה לפתח לאחרונה שווקים חדשים ולא מסורתיים ולהתמקד בין היתר במדינת ישראל עמה יחסי הסחר נמצאים בחיתוליהם. "אנחנו חוקרים את ההזדמנויות, ואני מאוד שמח שבחרו להתמקד במדינת ישראל כי הדבר מסמן את הפוטנציאל שטמון בסחר בין שתי המדינות".

 

נתן אלאלוף, קונסול הכבוד של קוסטה ריקה בישראל ויו"ר קבוצת אלאלוף, ציין כי האירוע שיתקיים במלון הילטון בתל אביב מיועד לאנשי עסקים המעוניינים להשקיע ולהרחיב את עסקיהם עם מרכז אמריקה. "מדובר במדינה שהיא אטרקטיבית מאוד להשקעות, מדינה דמוקרטית ששומרת על שקט פנימי, ללא צבא, ועם אזרחים ברמה גבוהה, שזה דבר שמבליט אותה לטובה לעומת מדינות אחרות במרכז אמריקה. חברות כמו אינטל ופרוקטר אנד גמבל פתחו שם מרכזים בגלל הנתונים הללו וגם בגלל הקרבה הגדולה לערים מרכזיות בארה"ב. קוסטה ריקה אולי נחשבת יצואנית קטנה לישראל אבל היא יצואנית גדולה למקסיקו, למרכז אמריקה ולקאריביים. זו מדינה עם פוטנציאל רב".  

 

להרשמה למפגש, ללא תשלום, לחצ/י כאן