בנט ומאה מיליארד דולר

שר הכלכלה, שיצא לסין לביקור שאורגן על ידי מכון היצוא, הזמין לישראל בכירים מקרנות הון סיכום וגופי השקעה: "העושר נע מזרחה"


00:00 ,10.07.2013 מאת: מערכת פורט2פורט

שר הכלכלה נפתלי בנט נפגש אמש (ג') עם בכירים מ-40 קרנות הון סיכון וגופי השקעה סיניים, המנהלים הון בהיקף של קרוב למאה מיליארד דולר.

את המפגש יזמה הנספחות הכלכלית של משרד הכלכלה בבייג'ין, במסגרת אירוע משותף עם ארגוני קרנות הון סיכון סיניים. במהלך הפגישה הזמין בנט את המשתתפים לביקור בישראל והם נענו להזמנה. הביקור צפוי לצאת לפועל באוקטובר הקרוב, במסגרת משלחת של גופי השקעה מובילים, שיגיעו לישראל לביקור בסימן חדשנות.

בנט ציין במהלך המפגש כי הוא מתכוון ללוות את ביקור המשלחת בארץ באופן אישי ולארח את חברי המשלחת בירושלים: " לתעשייה הישראלית יכולות מרשימות ואני בטוח שמפגש עם החברות המובילות בתחומים שונים ייצר ענין רב ופוטנציאל משמעותי לשיתופי פעולה. רוב ההון הזר שהושקע בישראל עד היום הגיע מהמערב, אבל העושר נע מזרחה ולכן עלינו לעודד השקעות זרות של חברות סיניות בישראל".

בנט שוהה בסין במסגרת ביקור רשמי, שיימשך חמישה ימים בסימן קידום פתרונות טכנולוגיים חדשניים שפותחו בישראל בתחומי התוכנה והמים, וכן קידום שיתופי פעולה בתחום המחקר והפיתוח בין ישראל לסין. המשלחת העסקית שנלוותה לביקור אורגנה על ידי מכון הייצוא.