משבר הקורונה: וובינר מיוחד אודות מזון, ספנות, מסופים והיבטים משפטיים

אתר PORT2PORT יקיים מחר וובינר מיוחד שיועבר בשידור חי באפליקציית זום ויעסוק בשרשרת האספקה בתקופת משבר הקורונה תוך התמקדות מיוחדת בתחומי המזון, מסופי המטענים, ספנות והיבטים משפטיים


10:40 ,21.04.2020 מאת: מערכת פורט2פורט

מחר בשעה 12:00 בצהריים יערוך אתר PORT2PORT וובינר מיוחד שיועבר בשידור חי ויעסוק בהיערכות שרשרת האספקה בתקופת משבר הקורונה, והפעם תוך התמקדות מיוחדת בתחומי המזון, מסופי מטענים, ספנות והיבטים משפטיים.

 

הוובינר, שייערך בהנחייתו של אמיר שני, סגן נשיא איגוד לשכות המסחר, יכלול גם את השתתפותם של מומחים רבים בהם ד״ר יורם זבה, נשיא לשכת הספנות הישראלית, אינג׳ אלי גורדון, מנהל שירות המזון הארצי במשרד הבריאות, אינג׳ פנינה אורן שנידור, סגנית מנהל שירות המזון הארצי במשרד הבריאות, עזי דגן, סמנכ״ל צפון אוברסיז קומרס, ועו״ד שמוליק גרוסמן, היועץ המשפטי של ארגון התאגידים של סוכני המכס והמשלחים הבינ״ל.

 

נזכיר כי עד כה יזם אתר PORT2PORT שני וובינרים מקצועיים שהתקיימו בשידור חי באמצעות אפליקציית ״זום״ וזכו להצלחה ולהשתתפות חסרת תקדים. גם בוובינר שיתקיים מחר הצופים יוכלו להעביר מראש שאלות לחברי הפאנל. את השאלות יש לכתוב בעת ההרשמה לפאנל. ההשתתפות הינה ללא תשלום אולם יש להירשם לוובינר מראש שכן מספר המקומות הינו מוגבל. שימו לב – ההשתתפות הינה בפורמט ״צפה והקשב״ בלבד, כך שאין צורך להתקין מיקרופון או מצלמה. להרשמה לוובינר שייערך מחר לחצו כאן.