ההסתדרות הכריזה על שביתה כללית בחברת ק.א.ל
26.10.21
ההסתדרות הכריזה על שביתה כללית בחברת ק.א.ל
לטענת ההסתדרות, ק.א.ל, בה הוכרז סכסוך עבודה לפני שלושה שבועות, מסרבת למצוא פשרה שתקל על תנאי הבידוד הקשים של הטייסים בסין ובהונג קונג. חברת ק.א.ל: ״החברה בוחנת את דרכי הפעולה האפשריות ומקווה למצוא פתרונות מתאימים״
מחר: ישיבת חירום של עובדי אל על
17.10.21
מחר: ישיבת חירום של עובדי אל על
הישיבה תכלול את כלל הוועדים בחברה בהם קרקע, דיילים וטייסים, וזאת על מנת לדון בהחלטת הנהלת החברה לצמצם את פעילות חברת סאן דור ולהפסיק את פעילותה בשבת. העובדים יוכלו לנקוט בצעדים כולל השבתה
תמונת ארכיון מהפגנה בנתב״ג בשבוע שעבר.
24.08.21
ההסתדרות הכריזה סכסוך עבודה בענף התעופה
הסכסוך יחול על עובדי אל-על, עובדי ארקיע, הטייסים בישראייר ועובדי רשות שדות התעופה. זאת, על רקע המשבר התעסוקתי החמור של עובדי הענף מפרוץ מגפת הקורונה, שכלל פיטורי אלפי עובדים והוצאת רבים נוספים לחל״ת. ההסתדרות תוכל לנקוט בצעדים ארגוניים בתוך כשבועיים
ההצבעה במהלך ישיבת נבחרי ההסתדרות בזום. לא לנצל את הוואקום שהוצר
08.11.20
ההסתדרות: סכסוך עבודה כללי על רקע תשלום ימי הבידוד
לבקשת יו״ר ההסתדרות ארנון בר-דוד, מוסדות ההסתדרות אישרו הכרזה על סכסוך עבודה כללי במשק, לאחר שלא נמצא פתרון להסדרת התשלום לעובדים בבידוד. בר-דוד: ״המאבק הוא למען כל העובדים בכל רחבי מדינת ישראל, ובפרט למען העובדים המוחלשים״
ארנון בר דוד, יו״ר ההסתדרות החדשֿ בפגישת הנהגת ההסתדרות הבוקר
01.09.20
הנהגת ההסתדרות אישרה: סכסוך עבודה כללי במגזר הציבורי
הנהגת ההסתדרות אישרה פה אחד את בקשתו של יו״ר ההסתדרות ארנון בר-דוד להכריז סכסוך עבודה כללי בכל מקומות העבודה במגזר הציבורי בישראל. בר-דוד: ״לא ניתן שיבוצע מרחץ דמים בשכר העובדים״
ארנון בר דוד, יו״ר ההסתדרות. נערכים למאבק
31.08.20
ההסתדרות נערכת להכריז על סכסוך עבודה כללי במגזר הציבורי
הדרישה לסכסוך מגיעה בעקבות מאבקו של שר האוצר כ״ץ ב-700 אלף עובדי המגזר הציבורי. בר-דוד: ״אנו נערכים למאבק, אך אני הראשון ליישב את הסכסוך בהידברות למען כל המשק. אני אוביל את הציבורים לדרך של חיבור, לא לפילוג ולא לשיסוע״
עובדי נמל אילת משביתים העבודה בהפגנת סולידריות עם עובדי ארקיע
06.08.20
עובדי נמל אילת משביתים העבודה בהפגנת סולידריות עם עובדי ארקיע
עובדי נמל אילת, שבבעלות האחים נקש, משביתים ברגעים אלה את פעילותו ומפגינים מתוך הזדהות עם עובדי ארקיע שנמצאים בחל"ת מזה כחמישה חודשים. יו״ר ועד עובדי ארקיע עליזה בלאיש: ״קוראת לאחים נקש להפגין ציונות ולהחזיר באופן מיידי את ארקיע לפעילות״
הפגנה של עובדי ארקיע להחזרת הפעילות
05.08.20
מחר: שביתת סולידריות של עובדי נמל אילת עם עובדי ארקיע
מאות עובדי ארקיע שהוצאו לחל.ףת לפני כחמישה חודשים, חוששים שבכוונת בעלי השליטה לא לפתוח את חברת התעופה. יו״ר איגוד עובדי התחבורה בהסתדרות, אבי אדרי: ״זה הזמן לסולידריות בין עובדים, בטח ובטח כשהם מועסקים על ידי אותם בעלים״