לוג׳ינו מציגה: ״ערכת התנסות״ לפיילוט מכולות חכמות

הערכה מיועדת לחברות ספנות המעוניינות להשיק במהירות פיילוט מכולות חכמות ולהתנסות בתועלת הרבה בצי מכולות חכם. הערכה כוללת מספר יחידות ״אגם״ של לוג׳ינו, ותוכנת On-Schedule לשיתוף עם הלקוחות


09:47 ,09.05.2022 מאת: מערכת פורט2פורט

הערכה, שזכתה לכינוי World's Smartest Container, פותחה על ידי לוג׳ינו במטרה לבצע פיילוטים מהירים של מכולות חכמות עם חברות ספנות, ולהדגים את התועלת הרבה שבצי מכולות חכם.

 

בשבוע שעבר הכריזה האפאג-לויד, חברת הספנות החמישית בגודלה בעולם, על הצטיידות בחיישני IoT שיחוברו לכל צי המכולות שלהם. זוהי דוגמה נוספת לכך שחברות הספנות הופכות יותר ויותר מודעות לאפשרות הסבת ציי המכולות הקיימים שלהן למכולות חכמות, ותוך כך: פתיחת הדלת לאינספור אפשרויות דיגיטליות המבוססות על מסחור המידע והשימוש בו להתייעלות תפעולית.

 

אנו מדווחים לראשונה ב-Port2Port כי במסגרת פעילות השת״פ של לוג׳ינו עם חברות הספנות, תציג החברה מחר ערכה עצמאית להסבת מכולות סטנדרטיות למכולות חכמות. הערכה, הזמינה החל מהיום לרכישה דרך אתר החברה Loginno.com, תאפשר לחברות הספנות קבלת החלטות מהירה באשר לפיילוטים של מכולות חכמות, ותשמש כקרקע פורה לשיח על ״מגרש המשחקים״ הדיגיטלי שהן מאפשרות.

 

הערכה תכלול מספר משתנה של יחידות ״אגם״ של לוג׳ינו, ותוכנת ה-On-Schedule שפותחה בשיתוף חברות ספנות ובעלי מטען מובילים. שילוב התוכנה תאפשר לחברות הספנות לשלב את לקוחותיהן במהלך הפיילוטים.

 

יחידת ה״אגם״, אשר פותחה לעמוד בזמן שידור של 10 שנים ללא טעינה חיצונית, תוכננה תוך מחשבה על חברות ספנות ובעלי מטען כאחד. היחידה, מוגנת הפטנט, היא כיום המשוכללת ביותר בשוק, והיא כוללת מאפיינים ייחודיים כמו: התקנה בנשם המכולה, זיהוי חדירה מששת פאות המכולה, התקנה קבועה האורכת שתי דקות בלבד, ותאימות לטכנולוגיות עתידיות של לוג׳ינו כמו שקילת SOLAS VGM של המכולה.

 

מייסדי לוג׳ינו שחר טל ועמית אפללו: ״אנו מאוד נרגשים מההזדמנות לסייע לחברות ספנות נוספות באימוץ הרעיון של מכולות חכמות. למרות שלמדנו הרבה עד כה, מדי חודש צצים רעיונות ומודלים עסקיים חדשים בכלכלה הדיגיטלית הזו. אנו להוטים לחלוק את מה שלמדנו עם כל חברת ספנות שתרצה בכך. כל מה שצריך זה כמה קליקים על העכבר כדי להתחיל את התהליך״.