צים הצטרפה לפורטל INTRAA

הפורטל, שהוקם ביוזמה של חברת השילוח Kuehne + Nagel, מאפשר עדכונים בזמן אמת וקבלת אינפורמציה ואישורים ממוחשבים. צים תצטרף לפיילוט בארבע מדינות


00:00 ,02.02.2009 מאת: מערכת פורט2פורט

 לאחר חודשים של משא ומתן הודיעה השבוע צים באופן רשמי כי היא מצטרפת לפורטל INTRAA, ומעתה יחוברו מחשבי החברה בממשק ישיר לפורטל כך שהמידע הזמין במחשבי צים יהיה שקוף באותה מידה לחברות השותפות בפורטל ובראשם חברת השילוח Kuehne + Nagel השותפה אף היא בפורטל.
 
הפיילוט לפרוייקט בצים מתקיים בארבע מדינות בהן ישראל, טורקיה, גרמניה והולנד. במקביל להשלמת השלב הראשון יורחב הממשק לכל המדינות בהן פעילה צים.
 
מי שמוביל את מהלך ההתממשקות הינה רשת הלוגיסטיקה הבינלאומית השייכת לחברת K + Nשהינה בעלת המניות היחידה מבין המשלחים בפורטל. בין היתר יהיו מחשבי חברת השילוח מעודכנים בזמן אמת באמצעות EDI בסטטוסים שוטפים של המכולות ובכלל זה בשטעונים, עדכונים מיידיים ללוחות הזמנים, שינויים במועדי הפלגות ופריקות, וכן אפשרות לביצוע eBooking מול חברות הספנות וקבלת אישור ממוחשב הכולל את הוראות השילוח ונתוני הבוקינג.
 
החיבור באמצעות EDI לפורטל מאפשר גם למדוד את ביצועי חברת הספנות על ידי דו"חות ביצועים. התהליך הממוחשב חוסך כסף וזמן יקר בפניות טלפוניות לנציגי חברות הספנות השונות ומצמצם משמעותית הסיכוי לטעויות ושגיאות הקלדה.
 
בפורטל INTRAA חברות מרבית חברות הספנות הגדולות בהן Maersk, MSC, Hapag Lloydוכאמור, כעת גם צים. בהמשך צפויות להצטרף גם חברות נוספות בהן חברות Evergreen ו-Yang Ming.