שר התחבורה כץ עם מנדי זלצמן ושי באב"ד
25.09.11
נמל חיפה קוצר שבחים מהלקוחות והמשתמשים
ארוע הרמת הכוסית השנתית בנמל חיפה התאפיין השנה באווירת חג נינוחה ובמהלכו זכה הנמל למחמאות מקיר לקיר מקהל הלקוחות והמשתמשים, על הפעלתו המלאה של מסוף הכרמל והקליטה המוצלחת של מערכת ה- TOS. שי באב"ד: נמל חיפה היה, ישאר ותמיד יהיה נמל הבית שלנו. ראובן צוק על
שיבושים בעבודה בנמל אשדוד
09.08.11
שיבושים בעבודה בנמל אשדוד
ביממה האחרונה ולאחר שהכריזו על סכסוך עבודה, החלו שיבושי עבודה במחלקת בתי המלאכה בנמל. ראובן צוק: "גם במחלקת הים מורגשים שיבושים", אבי לוי, יו"ר איגוד קציני הים מסביר: "לא שיבושים אלא עומס שנוצר מחוסר בעובדים"
מימין: שוקי סגיס וראובן צוק
04.08.11
נמל אשדוד: מפגש פרימיום בתחום אניות הנוסעים
חברת נמל אשדוד ערכה מפגש בהשתתפות למעלה מ-30 סוכני אניות – לקוחות פרמיום מתחום אניות הנוסעים. המפגש נועד לבסס ערוץ הידברות פתוח בין הלקוחות לבין הנהלת חברת הנמל
על רפורמה בשירותי הנמלים
16.06.11
על רפורמה בשירותי הנמלים
נחום גנצרסקי סבור כי יש לפתוח את מתן השירותים הניתנים בשטח הנמל באישור חברת הנמל ו/או הרגולטור לגופים חיצוניים. על השירות להיות מופרט ואת הקריטריונים לכך יקבעו לשכת הספנות ורשות הספנות והנמלים במשרד התחבורה
רופין: סמינר שני בלוגיסטיקה ומערכות ימיות הסתיים בהצלחה
31.05.11
רופין: סמינר שני בלוגיסטיקה ומערכות ימיות הסתיים בהצלחה
במרכז האקדמי רופין התקיים סמינר בנושא לוגיסטיקה ומערכות ימיות שכלל כ-80 שעות במתכונת שני קורסים אקדמיים בהנחיית ד"ר יורם זבה וד"ר אריה סחיש. בסמינר השתתפו 23 מנהלים מתחומי הנמלים, הספנות, השילוח הבינ"ל והתעשיה
המו"מ בין נמל אשדוד לאוצר הגיע למבוי סתום
31.05.11
המו"מ בין נמל אשדוד לאוצר הגיע למבוי סתום
הדיונים שקיימו נציגי ועד העובדים, ההסתדרות והאוצר לא הביאו להסכמה ועל כן יחזרו הצדדים לדיון בבית הדין לעבודה. מועד לכך עוד לא נקבע. אבי אדרי: תפוקות העובדים- לפי החלטת בית הדין
עובדי נמל אשדוד חוזרים לתפוקות רגילות
18.05.11
עובדי נמל אשדוד חוזרים לתפוקות רגילות
בית הדין לעבודה הורה לעובדים להפסיק העיצומים ועל ההסתדרות והאוצר לגשת אל שולחן המשא ומתן. בפני הצדדים עומדים 14 יום לניהול משא ומתן בנושא ההטבה לעובדים שאם בסופם לא יגיעו להסכמה, ישובו לבית הדין
גבי בן הרוש, יו"ר מועצת המובילים והמסיעים
17.05.11
היום: מועצת המובילים משביתה העבודה בנמל אשדוד
לאחר איומים, פתחה היום מועצת המובילים בשביתת מגן של יום אחד שבמהלכה לא יפקדו משאיות את הנמל במהלך משמרת ב'. גבי בן הרוש: העובדים רוצים לאכול בשר ואותנו הם מאכילים קש